Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mä Henri Saaren (pidempi oli kun ajattelin) Minna Ovaskainen, se punapää fitness pimu, Kana, Kajava, Tommi Taberman, Urpo Martikainen

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jari sillanpää, Olli Lindholm, Matti Nykänen, Ville Valo, Mike Monroe, Andy McCoy, Martti Syrjä, Elisabet Rehn, Pate Mustajärvi, Innon mies juontaja, Kimmo Sasi, Kuolleista Kirka ja Juice...

mika häkkisen, tony virran,marko jantusen

ohimennen:sillanpää,koriseva,salkkareiden jenni, salkkareiden

aki, tarmo ruubel (olikohan nimi oikein? ),tanja saarela,

+ monia laulajia & bändejä käynyt katsomassa keikalla

Jari Sillanpää, Saska Helmikallio, Sauli Niinistö, Saku Koivu, Petri Hervanto, Heikki Hilander, Johan Meriluoto, Danny, Lola Wallinkoski, Leena Lander.

Mieleenpainuvin on ollut Ville Valo baarissa tänä syksynä. Sillä oli joku tapaaminen. Se oli sairaan komea, yllättävän pitkä ja ihana matala puheääni.

Teemu Selänne maailman ylpein ihminen. Tunnen hänen kaverin ja sitä kautta joskus harvoin nähnyt Selänteen.

Markus Pöyhönen kiva ystävällinen ihminen. Jonna Tervomaan kanssa joskus pelattu koripalloa samaan aikaan ja silloin oltu samalla kentällä.

Muut tulleet vain kadulla vastaan.

Hjallis on oikeasti ihan sympaattinen ja oikeastaan aika ujo tyyppi :) Noin niinkun arkipäivän elämässä, ei siis todellakaan baarissa nähtynä.

Sattumalta törmännyt oon:

-Tarja Turuseen

-Mika ja Erja Häkkiseen

-Ressu Redfodiin (tai mikä hänen oikee nii olikaan?)

-Sauli Niinistöön

-Lenni-Kalle Taipaleeseen

-Neon 2 (jos joku muistaa bändin) tyyppeihin monesti

-ööö.. muutamaan muuhunkin kadulla.. mut ei tuu mieleen nimiä

Anna Erikssonin kanssa kävin samaa lukiota

Ainakin jos Helsingissä asuu tai liikkuu päivittäin keskustassa, niin kyllä ainakin kerran viikossa jonkun julkkiksen näkee :D

Nyt kun oon tehnyt keikkatöitä kassalla puol vuotta (vuoroja ehkä yhteensä 40), niin oon niissäkin hommissa nähnyt ainakin 20 julkkista, joskus. Paras " saldo" oli tällä viikolla viisi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat