Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lapsi 7v ja kohta pitäisi ostaa isompi sänky. Nykyinen jatkettava menee pienemmälle sisärukselle ja vanhempi saa uuden. Eli normaalikokoinen sänky ostetaan. Huone ei ole kovin suuri ja sen takia parvisänky kovasti houkuttelisi. Pelotaa että hän tippuu sieltä :-( Onko teillä kokemusta ko sängystä?

Kommentit (14)

Sängyn osto nyt ajankohtainen. Emme odota että on armeijan käynyt (tosin on tyttö ja tuskin menee, kuka tietää). Pyörii jonkin verran unissaan ja välillä on pää jalkopäässä, eli sen reijän kohdalla. Ei tosin ole tuosta matalastakaan koskaan pudonnut. Suosittele jotakin sänkyä, mahd korkeat laidat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Isompi on nukkunut yläsängyssä ja ei ole ollut mitään ongelmia. On levoton nukkuja, mutta huolehdittiin, että laita on tarpeeksi korkea (patjan laiton jälkeen).

mEILLÄ AIKOINAAN PUTOSI 13V KERROSSÄNGYSTÄ VESSAAN LÄHTIESSÄÄN YÖLLÄ JA EIKUN KULMAN PAIKKUUSEEN

Eipä ole kukaan enää nukkunut, varsinkaan minä!

Toi erikoiskorkeilla laidoilla oli muuten hyvä, saisi olla vähän korkeampi. Että sinne alle saisi joskus tulevaisuudessa esim telkkarin ja vaikka säkkituolin.

Sen verran vilkkaita lapsia ja uneksivat. Enkä edes voisi sitä pedata kun korkeanpaikankammoinen.

Järkyttävää nukkua jossain katonrajassa!

En maininnut että minä olen sängyn tarpeessa vaan lapsi. Eikä meidän kodissakaan ole mitään vikaan, riittävän kokoinen meidän perheelle 135 neliöä. Ja juuri sen putoamis vaaran vuoksi asiaa harkitsen, lue aloitus kunnolla ennen kuin vastaat :-)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat