Vierailija

nettitreffipalstoiltakaan ei ole löytynyt. Olen kaunis yms ja vain pitkiä suhteita

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä lunastin oman äijäni netistä. Silloin vielä oli se deitti(piste)net olemassa. Kävin tosi monilla käsittämättömän huonoilla treffeillä ennen kuin kemiat kolahti tuon tyypin kanssa. Kyllä maailma on täynnä monenlaisia kohtaloita.

mitä enemmän tulee ikää, sitä vaikeampaa on löytää kunnon mies.

Suurin osa +30vuotiasta miehistä ei enää harrasta pahemmin baareja (pois lukien " juopot" ), suurin osa on sitoutunut eli elää avio-/avoliitossa. Toki osa on eronneita, mutta heillä usein lapsia (mikä ei siis ole välttämättä ongelma;)

Ja ne hassut joita vapaana pyörii, ovat sellaisia joissa on joku vika/jotka eivät halua sitoutua.

Ja ei, mahdotonta fiksun kaverin löytäminen EI ole, mutta paaaaljon vaikeampaa mitä nuorempana.

Mies löysi minut, kun olin jo yli 30. Mies tosin muutaman vuoden nuorempi. Lapsiakaan miehellä ollut, ei tosin minullakaan. Nyt on ja naimisissa ollaan.

eroaa just kolmekymppisenä ja aloittaa " uudestaan" , että ihan turha väittää, että muka kaikki hyvät kolmikymppiset on varattuja. Ja jos ei mitään kauhean vakavaa hae, parikymppisistäkin miehistä saa seuraa helposti. ;)

Kolmenkympin kieppeillä on moni kakkoskierroksella ja varsinkin ne, jotka aikanaan tekivät sen virheen, että menivät teinirakkautensa kanssa avioon.

Ainakin samanhenkiset ihmiset tykkäävät toisitaan, ja kyllähän noita romanssejakin syntyy. Alahan harrastaa teatteria, kuoroa, jotain urheilulajia jossa miehiä ja naisia...

esim. espanjaa kansanopistossa. (Heh, luin kyllä jostain, että autojenkorjauskurssilla on enemmän sinkkunaisia kuin miehiä ;))

Matkusteletko? Matkoilla tapaa mukavia tyyppejä.

Omani hain pois pyörimästä junan ravintolavaunusta. :)

Kuulin myös tyypistä, joka jakoi käyntikorttejaan yliopiston aulassa kaikille kivannäköisille miehille. Hän tosiaan oli ottanut kovat käyttöön ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat