Vierailija

Sivut

Kommentit (37)

Uusimmassa Vauva-lehdssä juuri oli juttua aiheesta ja sielläkin mainitaan, että vasta pikkuhiljaa alkavat lääkäritkin ymmärtää vaivaa.

Päivitä tietojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Annas olla kun teet itse kaikki pilkun päälle oikein ja parhaasi mukaan ja sitten joku omahyväinen av-lainen besserwisser tulee Sinulle ILMOITTAMAAN kuinka paska äiti SINÄ olet niin tiedät miltä se tuntuu !

Sulla mitään lapsia ole.

t. vihainen ap:n puolesta

vaikka sitä saakin. Jotkut lapset tarvitsevat huomiota enemmän kuin toiset. Mitä lääkäri suositteli?

Inhottava tilanne. Valitettavasti en osaa auttaa. Itse kehuisin ja huomioisin. Toki samoin myös muita.

Tsemppiä teille ja rutistus sinulle.

Tutkimusten mukaan sisarussarjan toiseksi nuorin jää usein " paitsioon" ja kokee huonommuutta, mutta tuskin se sentään tuonkaltaista masennusta aiheuttaa.

t. 5 lapsen sisarussarjan 4., joka ei kokenut saavansa riittävästi huomiota lapsena

On kehotettu antamaan paljon syliä ja rakkautta- niin teimme jo ennen diagnoosia, tuntuu että joskus muut lapset jäävät vaille huomiota, kun yritämme antaa kaikkemme tälle pienelle 2-vuotiaalle - joka ei reagoi mitenkään.

Tyttöä on tutkittu, väännetty ja käännetty, mutta mitään kongreettista emme ole saaneet neuvoksi.

ap

Olen lääkäri ja enpä ole ennen kuullut 2 -v. masennuksesta.

Jonkinlainen kontaktihäiriö, esim. äidin masennus lapsivuodeaikana, jolloin vuorovaikutus häiriintyisi tulee mieleen, mutta siitä ei tässä nyt taida olla kysymys.

Itse hankkisin useammankin lääkärin mielipiteen. Autismi olisi aika vahva ehdokas myös minun mielestäni, muttei ilman kunnon lastenneurologisia selvityksiä ja seurantaa.

Etsikää lääkäri, johon tunnette luottavanne.

Voimia ! Ihanaa, kun ihmisillä on lapsia (itsellä on kolme ja syliä olisi useammallekin).

nro 3:n jälkeen syntyivät kaksoset, jotka vaativat oman veronsa.

Myöhemmin nro 3 sairastui skitsofreniaan, syyksi arveltiin mm. pienenä sairastettua rotavirusripulia.

Kristallipalloa, kun ei ole, ei voi tietää, mistä johtui.

omaa erikoisalaani, jonka päivittämisessä riittää sarkaa jo siinäkin. Mutta yleissivistys ei tietenkään ole haitaksi :).

Ap:lle, kokeile googlettaa esim. " toddler + depression" .

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat