Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minusta tuo on aika älytön ajatus. Lapsi on 2 vuotta ja ikäistään pidempi. Jostain syystä kaverini jaksaa miehensä kanssa jankuttaa kuinka heidän tytöstään tulee varmasti malli tai missi kun on niin pitkä :)

No ensinnäkin, minä en ainakaan toivoisi lapsestani missiä/mallia vaan mielummmin jotain oikeasti tärkeää. Toki me kaikki varmaan toivomme lastemme olevan kauniita isona, mutta mallit eivät edes ole kauniita.

Olen lähinnä ajatellut, että tämä kaverini on siksi niin innostunut tytöllensä toivoman moista uraa koska on itse kovin lyhyt. Ehkä hän olisi itse halunnut jotain vastaavaa, mutta ei ole pituutensa vuoksi voinut sellaista edes harkita.

Toivooko täällä palstalla joku lapsestansa isona mallia/missiä? Minä toivon lapsestani lääkäriä :)

Kommentit (8)

siinä onkin suuri ero. Että jos toiset kailottaa kaikille kuinka heidän tytöstään tulee sitä ja tätä, minä en ole sanonut moista ääneen kenellekkään. Paitsi teille täällä palstalla :)

Ja ei mallit mielestäni ole kauniita. Ei ainakaan HUIPPU mallit. He ovat kauhean laihoja ja erikoisen näköisiä, mutta ei missään nimessä kauniita. (poikkeuksia lukuunottamatta)

AP

johtua vaan ihan yksinkertaisesti sellaisesta asiasta että rakastavat lastaan ylikaiken ja heidän mielestään se nyt on vaan mukava ajatella että oma rakas lapsi on kaunis nyt ja myös aikuisena, ilman kuitenkaan sen kummempia.

Meillä aina kyllä julkisesti puhutaan siitä, että kun meidän lapsi on niin ihana ja kaunis, tämä nyt johtuu vaan ihan siitä että se oma lapsi on niin täysin rakas ja mä varmaan samaa puhuisin olisi sitten minkälainen lapsi tahansa, meille kuitenkin täydellisin maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saatan mäkin lämpimikseni puhua vaikka että meidän tytöstä tulee varmaan isona automekaanikko kun se on niin kiinnostunut autoista, mutta en oikeasti-oikeasti tarkoita sitä. On vain kiva miettiä että mihinköhän oma lapsi jonain päivänä tulee suuntautumaan, en mä kuvittele tietäväni asiasta oikeasti mitään.

En tarkoita että kaikki olisi mutta ei ne kyllä rumiakaan ole! Taidat olla kateellinen ystävällesi jostain ja kilpailla lastenne kautta?

En voi edes tarkoittaa sellaista, sillä olen itsekkin nuoruudessani ollut molempia. mutta tarkoitin, että onko se toivomisen arvoinen asia. EI minun mielestäni.

ap

että lapsestasi tulee vaikka narkkari joka kuolee jo ennen yo-kirjoituksia. Ihan yhtä älytön tuo sinun toiveesi kuin kaverisikin toive!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat