Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt sitten mököttänyt 3h ja pilannut kaikkien lauantai illan, minullakin olisi kerrankin vapaa viikonloppu. Sanoin jo että tilaa itselleen, me muut (minä ja lapset) ei tarvita. Nyt marttyyrina paistaa kanamunia ja hokee että minun pitää tehdä enemmän töitä. Hänellä kaksikertaiset tulot minuun verraten.

Olemme ihan hyvätuloisia (nettona 3800e/kk), mutta joka kuukausi eletään kädestä suuhun. Asunto- ja opintolainat (ei ökytalo, Uudellamaalla 160000e), kahden auton lainat (ei uusia), päivähoitomaksut, muut peruslaskut (sähkölämmitys).

Kyllästyttää, seksiä viimeksi heinäkuussa. Ihanaa...

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Piereskelee siellä kovaa, kun tietää minua sen ärsyttävän. Iso menoerä meillä on yhden lapsen ratsastus harrastus, mielummin hieman köyhemmin elelen kun pakotan lopettamaan. On helppo sanoa, että samat menot. Kiva jos teillä raha riittää.

ap

Meillä ei huudeta ym. Enkä tiedä miten kuljettaisin lapsia päiväkotiin ilman miesti. PK aukeaa klo 6.30 ja minun lähdettävä ajamaan töihin klo 6.10. Iltavuoroissa ja viikonloppuisin en ennättäisi hakea tai saisi ollenkaan hoitoon.

ap

että miten teillä voi olla rahat noin tiukilla?? Meillä samaa luokkaa tulot, lapsia tosin vain yksi, eikä ikinä olla oltu tiukoilla. Samanhintainen asunto, ei autoa, mutta opintolainaa. Syödään ulkona usein, ostetaan kaikki tarpeellinen, nyt on jäänyt vähän säästöönkin..?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat