Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Erosin miehestäni pari kuukautta sitten, jäin yksin kolmen pienen kanssa. Mun pitäis vaan jaksaa ja jaksaa tätä arkea,itsehän näin valitsin, näin sanoo moni.

Tiedän että kaksi kuukautta on lyhyt aika loppuelämästä, enkä tiedä miten voin jaksaa tätä loputtomiin.

Itkettää ja tuskastuttaa ja haluaisin suurinpiirtein antaa lapset pois että saisin olla edes hetken rauhassa. Näiden tuntemuksien takia itken täällä nyt huonommuuttani ja sitä etten jaksanut tänään koko päivänä kaksosten kiukkuamista ja vauvan nukutusrumbaa..

Ensin olin huono vaimo,nyt minusta tulee huono äiti myös...

Kommentit (12)

Jos olet aivan ilman tukiverkkoa, voisit yrittää saada itsellesi tukiperheen. Saisit itsellesi omaa aikaa ja jaksaisit paremmin.

Tukiperheitä voi kysellä Pelastakaa lapset ry:stä ja kotikuntasi sosiaalitoimistosta.

Hae itsellesi apua, ennen kuin uuvut kokonaan!

Anna tunteiden tulle, pakoon niitä ei pääse ja tukahduttaminen tekee pahempaa jälkeä.

Olet lapsillesi se turvallinen aikuinen, läheinen. Eivät he kavahda vaikka olisi välillä väsynyt ja poissa oleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja halaus!

Tuskin olet ilman painavaa syytä eronnut.

Muista että eropäätökseesi oli syyt. Älä ainakaan sitä kadu.

Toivotan voimia!

Jos olet Kymenlaaksosta, tarjoudun lastenhoitoavuksi ;)

En käsitä kuinka hyvästä isästä tuli meidän erotessa tälläinen... On kaksosten kanssa käynyt kerran ulkona leikkimässä ja vauva on ollut yhden tunnin hänen kanssaan.

Miehen suku asuu rovaniemellä,me siis espoossa,joten sieltä ei apua tule. Tosin olen anoppini kanssa monesti nyt puhunut ja he tulevat keväämmällä tänne muutamaksi viikoksi.

Omalta puoleltani ei paljon apuja löydy, isääni ei kiinnosta, äitini on kiireellinen ja kaikki muut eivät kai ole kiinnostuneita.

Äitini ja isäni sanoin " itseppähän tiesi valitsit kun tälläisen päätöksen teit"

He kun eivät usko puoliakaan mitä minun avioliitostani heille olen kertonut...

laita hoitopaikka. net -sivustolle tai kaupan ilmoitustaululle ilmoitus, jossa haet opiskelijaa tms. tyttöä satunnaiseksi lastenhoitajaksi. Yritä tutustua paikallisiin äiteihin ja saada sitä kautta tukea.

Mites sitten, onko lähistöllä jotain kuntokeskusta, jossa lapsiparkki? Voisit käydä jumpassa ja jättää lapset parkkiin siksi aikaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat