Vierailija

Meidän nuorilla ja heidän kaveripiirillään kalja, siideri jne ei kuulu kuvioihin. Onko siitä tullut yksi trendijuttu? Tuntuu, että omassa nuoruudessani kaikki muut paitsi uskovaiset joi.

Kommentit (11)

Emme kyllä polta itsekään emmekä örvellä kotona. Viiniä tälläkin hetkellä kaksi pulloa keittiössä, että emme piilottele alkoholia, mutta koskaan emme mitään lärvejä vedä.

Sitten en tiedä miten käy, kun kuukauden päästä täyttää 18 ja voi ostaa itse alkosta ja pääsee baariin. Asiasta puhuttu kotona avoimesti.

Jotkut pojan kaverit jopa sanoneet, että kun eivät olisi itse alkaneet polttaa, sanoneet pojalle, että kateeks käy, kun hän ei polta. Säästyy jo rahaakin moneen muuhun asiaan, kun ei sätkiä kääri.

Poika on itsevarma ja avoin, joten olisko syynä myös se, että nykyiset nuoret varmempia itsestään, ei tehdä ympäristön paineen mukaan, vaan oman tahdon mukaan...?

Mitä mieltä muut..?

kuin meidän omassa nuoruudessa sitä, että on erilaisia yksilöllisiä tapoja olla. Ja varmasti raittius/kohtuus on yksi näistä tavoista mikä on hienoa.

Toisaalta sanoisin myös, että kannabiksen käyttö on aivan eri lukemissa kuin meidän teiniaikoinamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai on erilaisia nuorisokulttuureja enemmän kuin ennen. Kaikenmaailman streiitareita, hiphoppareita, fruittareita, pissiksiä ja mitä niitä nyt onkaan. Ennen oli vaan snobit, punkkarit, hikarit ja uskovaiset.

että nykyään on trendikästä olla hyvässä kunnossa, syödä terveellisesti, liikkua jne

On muotia pitää hyvää huolta itsestään.

terv ap

Ihan itse havaittuna sekä tutkimustenkin mukaan täysin raittiiden määrä on kasvanut nuorissa viime vuosina selkeästi. Valitettavasti on yhä se joukko joka juo ihan liikaa toisessa ääripäässä, ja niiden käyttö ei ole tainnut vähentyä.

Kohtuukäyttö ei taida olla muodissa ollenkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat