Seuraa 

Olemme yrittäneet lasta jo jonkin aikaa tuleksetta. Kiertoni on 28 ja joskus tikuttelin LH-piikin kp 13. Yritykset ovat loppuneet ehkä noin kp 17 kohdalla. Tässä kierrossa tunsin muka pieniä ovisoireita, mutta limaa ei näy ja sit limaa ilmestyykin kp 18-19 ja myös joskus kp 12 kohdalla oli limaa?

Mitä ihmettä? Osaisiko joku auttaa??? Nytkin viimeinen yrityskerta oli kp 15, että liian aikaisin loppui taas into (tulee aloiteltua tyritys liian aikaisin ja liian innokkaasti:) Että ehkä se ovis tosiaan on vasta kp 18?

Kommentit (3)

Kyllä se mun mielestä on ihan mahdollista että ovis on vasta niin myöhään ns. " myöhäinen ovis" . Mulla itsellä vähän samalla lailla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on nyt yk3 menossa ja ekaa kertaa tikuttelen ovista. Mulla on nyt kp12/30... menossa ja limoja on ollu jo pari päivää ja jopa hieman toispuoleista alavatsakipua oli eilen. Nyt tänään tuli niinku ois loppulimat käsillä, eli venyvää. Ja negaa vaan näyttää toi ovis testi. Et ota nyt sitte selvää onko oireet vai testi oikeessa. Ja me päätettiin tässä kierrossa pupuilla vasta kun testi näyttää plussaa, koska on kans alotettu aina liian aikaisin ja sit ollaan uuvahdettu. Ja kehittelen jo tässä ihan omaa teoriaakin, kun yrityksen alkaessa kierrot muuttu hirveen pitkiksi ja rupes tuhruttelemaan. Tätä ei ole tapahtunu ennen tätä. Ja nyt ku tässä kierrossa ei oo viel pupuiltu, niin tuhruja ei ole ainakaan tullu, et saas nähdä...? Oonko kenties allerginen spermalle ;) Mulla nimittäin siirty menkat sen mukaan miten pitkään yritystä jatkettiin, ihan kun oviskin ois siirtyny vasta sinne??? Sekavaa ja outoa, mut mielenkiintoista nyt nähdä et ku toimitaan näin, niin tuleeko normaalipituinen kierto??

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat