Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hampaan juurihoito meni pieleen ja sitä särkee aivan hirveästi! Sain ajan vasta ensi viikon perjantaille.

Lapset on nukkumassa, mies on kaverillaan kasaamassa huonekaluja ja meiltä on särkylääkkeet loppu...

... paitsi tuo reseptillä selkäsärkyyn saatu Panacod. Voiko sitä käyttää hammassärkyyn?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja jos ei ala auttamaan ota toinen.

Sehän on kolmio lääke ja saattaa tehdä olon aika väsyneeksi ja vähän tokkuraiseksi , mutta hädän hetkellä on tuonut ihanan pelastuksen kun kipu lakkaa.

-2

Ota yksi tabletti ensin, jos et ole aiemmin sitä ottanut. Jos olet ottanut aikaisemmin, ja tiedät miten se vaikuttaa (väsyttääkö tms.) ota kaksi.

Mä vedin niitä yhden yön aikana 3 ja puol eikä tehonnut ollenkaan. Mulla kyl särki silloin niin kovin et itkin vain koko yön. Jos on tulehtunut niin ei auta. Koita ottaa väliaikainen paikka pois jos saat, sen pitäis helpottaa särkyä kun mätä pääsee pois.

Eli vetämään niitä hullun lailla kun ensimmäinen eikä toinen eikä kolmaskaan auta. Mulla meni nuppi ihan sekaisin kun vedin hätäpäissäni liikaa. Jos eka ei kolmessa vartissa auta yhtään niin tuskin toisenkaan ottaminen auttaa.

se joka veti niitä vähän liikaa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat