Vierailija

Minulle ei sovi mikään. Näytän ihan pöljältä pipo päässä tai baskeri. minulla on myös lipallinen baskeri ja sekin näyttää tyhmältä. Käytän siis yleensä aina huppua.

Kommentit (18)

vääränmallinen pää johon ei mikään pipo sovi..

päätinpä sitten ostaa mahdollisimman paljon huomiota herättävän hatun ja kappas ei näytä pää enää hassulta.

mulla käytössä siis tinttu hattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sellainen lipallinen vakosamettihattu, samettibaskeri, villabaskeri, huopainen lierihattu, tekoturkis " pillerihattu" , virkattu villapipo ja virkattu puuvillaneulepipo.

Niin mäkin tein, ja aloin käyttää pipoa ennen kun pää ja korvat jäätyy ihan totaalisesti.

Ja katsos, kyllä siihen näkyyn tottuu kun on se helvatan pipo päässä.

ulkoillessa ja mökillä pipo tai karvalakki (jos on tosi kylmä)

työmatkoilla ja kaupungilla joko takkiin sopiva samasta kankaasta tehty hattu tai baskeri tai musta huopahattu. hattujen tyylit vaihtelee venäläistyylisestä kasakkahatusta lierihattuihin ja sellaiseen 20-luvun kupuhattuun.

ap, tule pois sieltä marketista ja mene oikeaan hattukauppaan, jossa ne tädit hakee sulle sopivan hatun hyllyistään. Osaavassa liikkeessä (Mielellään modistiliikkeessä eikä vain hattukaupassa, joka myy tehdastekoisia hattuja, sellaisessa, jonka ikkunasta ulospäinnäkyy USEAMPAA kuin yhtä tyyliä) myyjä osaa jo sun vaatteita ja naamanpiirteitä katsoen hakea oikeantyylistä hattua sulle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat