Vierailija

Jos useampi hararstusikäinen lapsi ja itse käytte töissä?

Kommentit (13)

Tiukkaa tekee kun 4 kuskattavaa ja vaikkei lapsilla ole kuin 2-4 harrastusta lapsi. Su on ainut päivä, ettei ole mitään.

Onneksi matkat kuitenkin kohtuullisia ja vain yhtenä päivänä täytyy käydä 90 km päässä(eli 180km) yleensä 50km- 25km (jos ei käy kotona välillä sillon matka tuplaantuu. )Väliaikaistahan tämä vain on. Kunhan saavat ikää ja traktorikortin voivat ajella itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

13-vuotiaalla on jalkapallotreenejä tai pelejä 4-5 kertaa viikossa, mutta onneksi joukkueesta kolme muutakin poikaa asuu meidän kanssa samalla suunnalla ja kaikki pojat kulkevat aina samalla kyydillä.

10-vuotiaalla on balettitunti kaksi kertaa viikossa ja 8-vuotiaalla kerran viikossa. Ja näissäkin kuljetetaan kavereiden vanhempien kanssa vuorotellen.

Olisi ihana, jos kouluissa olisi vielä jotain kerhoja. Ollaan järjestetty kaikki perheen harrastukset kolmelle päivälle, niin ei joka päivä tarvii säntäillä.

ei minun mielestäni. Lapset alkavat olemaan jo siinä iässä, että haluavat kokeilla kaikenlaisia juttuja.

Teinillä ei ole kuin kaksi harrastusta, joista kilpaurheilu vie ihan kivasti aikaa. (vuoden kuluttua jos vielä innostusta riittää niin harjotteluja on lisättävä huomattavasti mikäli aikoo pärjätä) Ratsastus kerran viikossa ei ole paljoa vastapainoksi, mutta ei halua muuta.

10v on harrastuksista tärkeimmät ratsastus(valitettavasti eri tallilla kuin sisaruksellaan) ja heppakerho. Käy myös tanssi tunnilla ja telinevoimistelussa.

8v on pikkusen pullukka joten olen yrittänyt kannustaa liikkumiseen eli liikuntakerho, paini ja ampuminen. Uimista koko perheelle yritetään sovittaa johonkin väliin. aika vaan pakkaa mennä tien päällä. Enkkukerhossa käy kiinnostuksen mukaan epäsäännöllisesti

6v harrastaa telinevoimmistelua ja ampumista. Vinkuu haluavansa ratsastamaan, mutta joutuu valitettavasti vielä odottaa vuoden kaksi riippuen esikoisen harrastuksen viemästä ajasta. Epäreilua kuopusta kohtaa, mutta ei aika riitä.

Autossa menomatkalla voi kuunnella kivaa musiikkia. Lapsen harrastaessa voi lukea kirjaa tai ulkoilla pienemmän lapsen kanssa tai käydä kaupassa.

Meillä kuskaamista 4 kertaa viikossa lasten harrastusten vuoksi. Lisäksi tarha, ip-kerho kuskailut ja omat työmatkat.

Ei kuskata lapsia kauan harrastuksiin. Onko mitään järkeä uuvuttaa itsensä kuskaamalla lapsia edes takas? Harrastamisessakin voi säilyttää maltin, ei niitä tarvitse ahnehtia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat