Vierailija

Kommentit (23)

ja onnellisesti naimisissa, kahden tenavan äiti, ja töissä käyn.. opiskella ehdin vielä joskus, kun tiedän mihin haluan. asutaan vuokralla, eikä ole mitään lainoja.

Eikös jokainen ole yksilö? eli mitään ei ole pakko tehdä tähän ikään mennessä.

sain sitten samana vuonna ekan työpaikan, mutta määräaikaisen vain. Kaksi lasta oli myös, 2v ja 4v. Asuin vuokrakämpässä juuri eronneena lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsi on jo seitsemän ja en ole saanut opintoja päätökseen. Mies on ja olen naimisissa, mutta ne ei vissiin ole saavutuksia?

Opiskelu hapuilee ja pahasti. Alaa olen vaihtanut jo kahdesti.

ap

toiset ovat siinä iässä jo kovin vanhahtavia ja rupsahtaneita, toiset vielä kovinkin nuoria ja villejä...ei ole yhtä ainoaa kaavaa miten pitäisi elää, varsinkaan nykypäivänä..

Vierailija:

Lainaus:

Toivottavsti saavutat joskus sen mielenrauhan, että tiedät mitä haluat ja olet tyytyväinen siihen mitä sinulla on.

Ettei sun tarvi kysyä av:llä apua siihen mitä " kuuluu" olla.

Opiskelut vielä kesken (6 vuoden mittainen tutkinto ja takana pari välivuotta töitä tehden eli valmistun aikaisintaan 27-vuotiaana), asun alle 20 neliön opiskelijaboksissa ja opintolainaa on sellaiset 10.000 euroa, miehestä ei tietoakaan, saati sitten lapsista. Eikä haittaa yhtään.

Itse tuon ikäisenä olin lukion käynyt, naimisissa, kahden lapsen äiti, kaksi 2-asteen koulutusta keskeyttänyt. Ei omaisuutta eikä lainoja.

Miespuolisten olisi hyvä olla suorittanut asevelvollisuutensa.

Muu riippuu yksilöstä, itse olin 25-vuotiaana sairaanhoitaja, työssä, naimisissa, asuntovelallinen ja yhden lapsen äiti.

Vierailija:

Lainaus:

ja onnellisesti naimisissa, kahden tenavan äiti, ja töissä käyn.. opiskella ehdin vielä joskus, kun tiedän mihin haluan. asutaan vuokralla, eikä ole mitään lainoja.

Eikös jokainen ole yksilö? eli mitään ei ole pakko tehdä tähän ikään mennessä.

Jos olisinkin kolmen lapsen äiti niin olisin saanut näöinä vuosina jotain aikaiseksi. Noh oppia on ainakin päähän jäänyt ja ripauksia eri aloilta.

ap

Itse olin tuossa iässä valmistunut yliopistosta, vakituisessa alan työpaikassa, naimisissa ja omistin puolet asunnosta. Jätettiin pois ehkäisy ja alettiin yrittää esikoista.

Toivottavsti saavutat joskus sen mielenrauhan, että tiedät mitä haluat ja olet tyytyväinen siihen mitä sinulla on.

Ettei sun tarvi kysyä av:llä apua siihen mitä " kuuluu" olla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat