Vierailija

vaatteet ovat ulkomaan tuomisia ja piraattituotteita!

Kommentit (26)

Vierailija:

Lainaus:

Tyhmä ostaa jos ei ole aitoja tunnisteita kuvissa tai kuvauksissa.

Piraatteja saa aina, mistä vain, mutta aidon tunnistaa jos osaa.

En tiedä Burberryn tunnisteista mitään. Voi että.

Myyjän on muuten huutonetissä myytävä sitä mitä ilmoituksessaan väittää. Jos myy merkkiä x sen on myös oltava merkkiä x. Ei auta vinkua enää siinä vaiheessa että kun ostaja on ollut tyhmä. Säännöt ovat kaikille samat, ei ole mitään " tyhmiä saa kusettaa" kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Valitettava tosiasia. Ja täällä suomessa huutis myyjät tilaavat näitä tuotteita ebaysta ja myyvät muka aitoina. Eivät välttämättä itsekään tiedä, että ovat feikkejä.

Vältä siis huutiksessa myyjää, jolla vain merkkituotteita myynnissä. Paljon burberryä ja sellaista merkkiä, jota suomesta ei saa tai on harvinaista. Nämä kaikki myyjät ostavat tuotteensa ulkomailta..

Vierailija:

Lainaus:

Valitettava tosiasia. Ja täällä suomessa huutis myyjät tilaavat näitä tuotteita ebaysta ja myyvät muka aitoina. Eivät välttämättä itsekään tiedä, että ovat feikkejä.

Vältä siis huutiksessa myyjää, jolla vain merkkituotteita myynnissä. Paljon burberryä ja sellaista merkkiä, jota suomesta ei saa tai on harvinaista. Nämä kaikki myyjät ostavat tuotteensa ulkomailta..

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

ja vielä en ole yhteenkään piraattiin törmännyt. Yleensä myyjät ovat tosi avoimia ja kertovat suoraan onko aito vai ei, itse kerron ilmoituksissani jopa mistä kaupasta olen myymäni merkkivaatteet ostanut, jos satun muistamaan. Kannattaa ostaa luotettavilta myyjiltä :-)

ostan itse myös aitoja mm. burberrry vaatteita lapsilleni,

mutta niissä ei ole kaikissa sitä c.w.f merkintää.

nämä ostamani tuotteet on ostettu suomesta, pääkaupunkiseudulta

olevasta lastenvaateliikkeestä.

ostin myös itselleni hulluilta päiviltä 2 paitaa ja kummassakaan

ei ollut tuota merkintää ja aitoja ovat.

mistä sen aidon sitten tietää?

ostin meinaan huutonetistä itselleni pari " aitoa" paitaa,jotka ovat

tuontikamaa (oli mainittu), mutta en osaa niitä erottaa onko oikeesti aitoja vai

ei..pesussa ei mennyt miksikään.

Olen päätellyt tämän hinnasta ja olen huutonetissä törmännyt täsmälleen samoihin tuotteisiin " aitoina" myytyinä.

Eipä aina tunnista aitoa siis.

t. ap, joka aloitti tämän ketjun eikä ole kyllä kommentoinut tuossa välillä.

että huutismyyjät joilla on kerrottu tuotteen olevan

japanin markkinoilta ym. myyvät piraattikamaa??eikö?

näitä siellä on ...tuotteita joka lähtöön (mm. burberry)

Joten tottakai melkein kaikki vaatteet on tuotu ulkomailta. Niin ne on kivijalkakaupoissakin.

Tuotemerkkiväärennökset on sitten asia erikseen ja niistä voi ilmoittaa www. prh. fi sivuilta löytyvälle merkin suomalaiselle edustajalle. Tämä edustaja voi sitten päämiehensä toiveesta 3 vuoden sisällä nostaa kanteen tuotemerkkiväärennöstä kauppaavaa kohtaan. Tiedän, että ainakin Vuitton seuraa tarkkaan tilannetta ja isot kalat pyydystetään kyllä. Ilmoittelin nimittäin itse yhdestä myyjästä edustajalle ja kertoivat, että syynissä on myyjä.

Esim. edustajista Berggren Oy Ab Vuittonin ja Burberryn ja vaikkapa Asianajotoimisto Heinonen & Co Oy Adidaksen.

Vierailija:

Lainaus:

[/quote]

[/quote]

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat