Vierailija

Sivut

Kommentit (64)

Mutta muistan kyllä että haistoin itseni ennen kuin aloin käyttää kuppia. jos menen vessaan, jossa on käynyt myös joku jolla on menkat, niin haistan sen.

Milta haisee raskaana oleva ja kalman haju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

likaiset tukat sun muut haistan kyllä bussissakin. Kärsin erittäin paljon hyvästä nenästäni ja se vaivaa erityisesti julkisissa kulkuvälineissä, kun joutuu kenen tahansa viereen. Olen toisinaan haistanut joidenkin menkkojakin haluamattani muissa tilanteissa kuin bussissa. Itse käytän tamponeja ja pesen kyllä töissäkin....raskausaikana myös minä tunsin ominaistuoksuni voimakkaana ja erilaisena kuin ennen, itse asiassa tiesin olevani raskaana jo ennen testiä.

Tämä ihminen kuoli siitä neljän päivän päästä. Minä olin nimennyt kuoleman hajun lähisukulaisille jo ennen kuolemaa, joten osasivat odottaa tulevaa. Eivätkä muuten pahastuneetkaan, vaan pitivät ihan luontevana sitä, että joku voi haistaa. Jos olisin epäillyt heidän pahastuvan en olisi tietenkään edes keronut. Tunsin nämä ihmiset hyvin.

ja nimenomaan jos sidetta ei vaihdeta ja hygieniasta ei ole pitanyt huolta. Jos hoitelee alapesut kunnolla, ja/tai kayttaa tamponia en usko etta haistaa. Just pari paivaa sitten huomasin tyokaverilla olevan kuukautiset. Toinen merkki oli kun se ei halunnut nousta tuoliltaan eika suostunut kahville tms vaikka muuten laukkaa ympariinsa koko ajan. Itse kaytan tamponeja etten haisisi, mutta tiedan sen hajun koska silta haisee yoside aamulla. Yooook. Peskaa nyt ainakin ne verenkokkurat pensaistanne vessassa kaydessanne...

Olen selväjärkinen. Eipä haise omanikaan kun peseydyn ja vaihdan suojaa riittävän usein. Te kuvitteletta haistavanne. Tosiasiassa haju tulee jostain ihan muusta tai ei mistään. Päässä nappaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat