Vierailija

Minulla on yksi lapsi, en ole koskaan ollut kihloissa, avoliitossa tai naimisissa. Pisin seurustelusuhteeni on parhaillaan menossa oleva, kestänyt 7,5 vuotta. Ei asuta yhdessä vaikka meillä on yhteinen lapsi

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies on minulle velkaa 7 euroa ja olen nalkuttanut siitä koko päivän. Tai lähinnä siitä että miehellä on rahaa maksaa tuo 7 euroa vasta 15. päivä, kun palkka tulee.

Miehille on elintärkeää saada kokea pystyvänsä huolehtimaan perheestään, vaikka sitten ei sitä pystyisikään tekemään. Jos meinaat saada ukon kosimaan, älä ikinä, ikinä mainitse tai anna ymmärtää, ettei hän pystyisi teitä elättämään. Järjestäkää mieluummin tilinne niin, ettei hän pysty kuluttamaan liikaa rahaa. Mutta älä siinäkään tapauksessa kommentoi hänelle, ettei hän pysty elättämään teitä.

t. 6

--- kieroillaan tukien takia ja mies ei pysty elättämään - mene töihin ja elätä itse itsesi ja lapsesi. Itsekunnioituksesta se homma lähtee, saattaisi sitten sitä kunnioitusta tulla joskus muualtakin. Voi helvetti että ottaa pattiin tuollaiset luuserit.

Asumme tukien takia erillään. Näin pystyn takaamaan lapselleni edes jonkinlaisen elintason, kun ukko ei kykene meitä kaikkia elättämään. Haluan toisenkin lapsen tällä systeemillä.

Miksi pelkäät läheisyyttä ja sitoutumista? Onko sinulla ollut ongelmallinen lapsuus? Jos et halua olla riippuvainen kenestäkään, miksi haluaisit, että joku kosisi sinua????

Lastensuojelullisista syistä jos ei muuta. Mutta lapsilukuni on kyllä tarkoitus jäädä kahteen. Ja voihan sitä yhdessä asua raskausajan ja erota sitten niin kelalla ei ole mitään naputtamista asiaan. Tai jättää seuraavien lasten isyyden tunnustamatta.

Haluan olla itsenäinen nainen. Ajattelin vaan, kun lapsi on alkanut ikävöimään isäänsä silloin kun olemme lapsen kanssa viikot minun asunnollani. Isälle pitää soittaa joka päivä ja katselee ikkunasta ja odottaa isän autoa pihaan. Lapsi on kylläkin vasta 1 v 8kk eli ehtii tottua tähän elämäntyyliin. ap

Miten luulisit tarkastajien reagoivan, jos asuisitte muka erillänne, mutta teillä olisi lapsia ja olisitte naimisissa. Toivottavasti et ole liian pihi olemaan yhdessä kenenkään kanssa.

Ja siksi että tulis sekin virhe elämän aikana tehtyä. Kaikki muut erheet taitaa olla jo kokeiltu. Mutta aika hankalaa on ruokkia lasta jos kummallakaan vanhemmalla ei ole rahaa enää loppukuusta. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat