Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Elikkäs vähän niinku galluppia. Olen itse tällä hetkellä 165-165.5cm pitkä ja 62.5-63kg painava synnyttänyt nuori nainen. Painoindeksini on siis noin 23. Te jotka olette samoissa mitoissa tai joilla on sama painoindeksi niin kertoisitteko vähän mitä olette mieltä tai mitä muut ovat mieltä kropastanne. Kertokaa myös onko lihasmassaa yhtään.

Itse pidän itseäni hieman liian pyöreänä, silti " normaalin" näköisenä, seksikkäänä oikeissa vaatteissa. jenkkakahvaa vähän liikaa ja peppua, mutta 2-4kilon pudotuksella olisin jo täysin tyytyväinen kroppaani. Nyt kannan vielä muutamaa raskauskiloa. Mietin vaan kun pidän itseäni nyt ihan hyväkroppaisena, jonkun verran lihasta erottaa ja selluliitti minimissä. Silti paino aika kova, ja moni tuttava on pienemmällä painoindeksillä ja silti mielestäni ihan liian iso maha esim. Itse olen päärynä pikemminkin kuin omena.

Kommentit (6)

Koen kroppani suunnilleen siten kuin sinäkin, ja oon samaa mieltä siitä että monet kaverit näyttää pienemmillä kiloilla samanlaisilta. Ruumiinrakennekysymys vai itsepetosta? :)

Samat sanat: 4 kg pois, niin olisin perfect. Se lähtee multa käytännössä lantiolta, eli lantionympäryksestä noin 5 cm, vielä puoli vuotta sitten olinkin sen painoinen.. Ihan vähän lähtee myös vyötäröltä ja käsivarsista.

Mun vaatekoko on ylävartalossa 36 ja alavartalossa 38-40. Mitat on rinnanymp. 87, vyötärön kapein kohta 70 ja lantion paksuin kohta 103.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen miettiny asiaa sillee joskus nuorempana kun painoa oikeesti oli selvästi pyöreempiä kavereita enemmän, että mulla on leveä vyötärö ja lantio. Eli vaikka olisin tosi hoikassa kunnossa eli mistään ei pursua yli, painan aika paljon. Housut on nyt 40 ja nekin osa tiukkoja, pienellä painonpudotuksella kaikki 40 menee hyvin. paidat 38-40, mittataulukkojen mukaan olen juuri välikoko. Painoin murkkuikäsenä tosi kovalla dieetillä vähimmilläni 52kg ja silloin olin tosi laiha, kaikki sano niin. Peppu oli olemattoman lättänä. Silloinkin farkut tuumakokoa 28 olivat pinkeet.

parhaiten ehkä kuvailisin itseäni sanalla sopusuhtainen. Eli mulla ne kilot on joka puolella, ja lopputulos oikeilla vaatteilla on tosi naisellinen. Esim yhdellä kaverilla on tosi iso löllömaha ja jenkat roikkuu 5cm housujen yli, kun taas housut on kokoa 36 kuulemma. Sillä ei vaan kerry alavartaloon paljoa, kaikki mahaan. Suunnilleen saman painon nyt, mutta mä häpeisin kauheesti jos mulla olisi niin iso maha, sitä ei peitä mikään.

tarkotus pudottaa painoa niin että kesällä mittarissa ois 55kg. Tällähetkellä kasvot on vähän pyöreät, maha liian löysä, ja peppu liian iso..

Vaatteet tällähetkellä 36-40.. tavote 36-38.

Olen kuitenkin " urheilullinen" ja mielestäni ihan ok:n näkönen tämmösenäkin, mutta mutta..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat