Vierailija

Olen eroamassa avoliitostani. Minulla on 3 lasta.

Olen 28v.

Eräs tuttu (asiakas) kosi minua.. ei muuta, mutta olemme tuttuja jo muutaman vuoden ajalta. Tiedän, että hän on rikas ja yksinäinen (ja 70v) ja minä jään 4 lapsen yh äidiksi.

Hän ehdotti siis yhteiselämää. Minulla ei olisi rahahuolia ikinä. Eläisin onnellisena ja varakkaana loppuelämäni, jos suostuisin hänen vaimokseen.

Olemme puhuneet henkeviä jo muutaman vuoden ajan kun hän on minulla käynyt leikkauttamassa hiuksiaan.. hän tietää tilanteeni, ja minä hänen.

Hän kosi, vaikka tietää että kyseessä olisi vain hänen halunsa saada vaimo. Ei siis oletakaan minun rakastavan itseään.

Mitä tekisitte? Mitä teen?? Lupasin vastata huomenna kun menemme illalliselle.

Sivut

Kommentit (53)

Ei täällä voi puhua mitään ilman että huudellaan provoksi.

Eli ei siis vastauksia mun kysymykseen..

Kiitos. Mietin itse ja vastaan kosintaan huomenna.. miten parhaaksi näen.

ap

ps. elämää on muutakin kuin normaalit " tavataan-rakastutaan-mennään naimisiin- tehdään lapsi- eletään elämä onnellisina.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli kävimme illallisella tänään.

Keskustelimme pitkään ja hartaasti toiveistamme ja mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta.

Hän on siis iäkäs mies, ei vaimoa, eikä lapsia. Ei lapsenlapsia. Hän on keskittynyt elämässään työhön ja matkusteluun. Muutama naissuhde on ollut, yksi avoliitto kihlaukseen asti. Suhde päättyi koska mies ei voi saada lapsia (!).

Mies haluaisi itselleen perheen, jota hänellä ei siis koskaan ole ollut.

Hän pitää minusta, olen kuulemma ihana nainen. Hän haluaisi pitää minusta ja lapsistani huolta, saisi meistä perheen.

Minä saisin hänestä hyvän miehen, taloudellisesti olisin hyvin toimeentuleva, myös kun hänestä joskus aika jättää.

Hän ei oleta meidän olevan kuin aviopari (ei siis pakkoseksiä) eikä sido minua. Toivoo että jos minulla olisi suhteita, pitäisin ne " salassa" , eli en julkisesti esiintyisi muitten miesten kanssa. Eli en nolaisi häntä.

Miehellä ei tietääkseni ole valkaa (joku kyseli). Hän on varakas, mutta ei mikään sikarikas.

Pyysin vielä lisää miettimisaikaa, koska en voi näin suurta päätöstä tehdä hetkessä, keskellä omaa eroani.

Lupasin kyllä jatkaa tapailua hänen kanssaan, jotta voimme todella puhella tästä ja miettiä yhdessä haluammeko molemmat tätä tai jotain muuta.

ap

Lainaus:

ps. elämää on muutakin kuin normaalit " tavataan-rakastutaan-mennään naimisiin- tehdään lapsi- eletään elämä onnellisina.."

ajatus itseäsi vastaan sodi, miksipä ei ? Moni täällä jeesustelevista elää paska-avioliitossa joka on kuitenkin joskus solmittu " oikein perustein" - ei ole vaan ne perusteet kantaneet.'

Siis jos peli on reilu,ts. kumpaakaan ei huijata ja molemmat ovat tietoisia lähtökohdista.

Mulla on velkaa, rahahuolia, elämä on ollut aina kituuttamista.

joten oikeesti kyllä houkuttaa.

Lähinnä ajattelen, että mitä lasten koulukaverit sanoo?? Muu ei huoleta. Sukulaisille ja ystäville kyllä voisin sanoa että olen rakastunut. Herttainen herrasmies siis tää mies. Todella unelmamies, jos vaan olisi n. 30-40v nuorempi.

ap

Kuulostaa hyvältä järjestelyltä jokaiselle osapuolelle. Mitä mieltä sun lapset ovat? Heidänkin kannattaisi antaa sanoa sanansa...

Mutta kovasti onnea, jos avioliittoon päädytte!!

Mutta lapset ovat vasta pieniä, alle kouluikäisiä. Vauva syntyy toukokuussa.

Eli lasten mielipidettä en pysty kysymään.

Joku kysyi että tuleekohan meillä joskus olemaan seksiä.. en tiedä, en osaa sanoa.

ap

Varakkaana eläisit ehkä, mutta onnellisena... vaikea uskoa. Ja mistä tiedät mikä hullu psykopaatti se on? Toista on helppo käyttää hyväksi, jos tämä on riippuvainen hyväksikäyttäjän rahoista.

Siis jos mies miellyttäisi kuitenkin jollain tasolla ja tuntisin hänet. Ja haluaisin kaikista asioista ottaa selvää ensin, ennen aamenta.

Mieti tarkkaan ja kysy lapsiltasi. Anna heidän tutustua mieheen ensin kunnolla.

Musta tuo järjestely ei tosiaan kuullosta mitenkään normi-avioliittoa huonommalle! :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat