Vierailija

Kerro minkä alan lääkäri.

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Analysoin työkseni aivovammaisia mammoja palstalla ja teen heistä tilastoja ja käyriä. Näitä havaintojani sitten käytetään neuvoloissa äitien seurannassa.

vasta valmistunut nainen on kaksi kertaa ollut suorastaan röyhkeä ja epäasiallinen vastaanotolla ei osaa laskea esim lääkelaskuja tyyliin 20 mg/ml niin mikä mg on 0.2 ml:ssa lisäksi hän on sitä mieltä että erään injektion annos määrä tulisi asiakkaan tietää kun hänellä ei ole aikaa soitella asiasta mihinkään eli jos en itse tiedä lääkeannosta saan olla ilman lisäksi on epäasiallisesti väittänyt etten ole sairas ja kirjotti 1 pvän sairausloman, samana päivänä yksityisellä tuli samasta 1 vko sairauslomaa kun en ollut työkykyinen itse ajattelen että hänellä on pakko olla mielenterveysongelmia!

Ylävatsa ollut kahtena yönä aivan käsittämättömän kipeä.

Tuntuu pallean kohdalta.

Viime yö jo yhtä helvettiä, vaikea hengittää. Aamulla sitten taas helpompi mutta painaessa ylävatsaa (palleaa?!) sattuu ja on aika kova.

Otin kaksi särkylääkettä para-tabs 500mg mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta.

Lääkäriin varmaan mentävä mutta mitä siellä mahdollisesti tehdään?

Voi kertokaa joku mitä itse tämän ajattelette olevan! Kiitos!!!

Mitä silloin teette? Miten helposti voi konsultoida kolleegaa ilman että " maine menee" eli muut lääkärit ajattelee, että toi ei osaa hommaansa?

vai tännekö ne kaikki kaipaamamme lääkärit ovat kadonneet:0

Osastolla huutava pula lääkäreistä, sitten käy viuhahtamassa milloin minkäkin näköistä yrittelijää. Osalla harmainta hajua asiasta (tai suomen kielestä). Nyt ollaan saatu yksi pätevä (ja suomalainen) lääkäri, mutta kun vientiä tuntuu olevan niin moneen suuntaan.

Täältähän teitä sitten voi rekrytoida..

T. sh

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat