Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä huomasin tänään JesperJuniorissa miettiväni! Samoin mietin, et onkohan tuokin vaate kohta huutiksessa myynnissä.

Luulin että minulla on muutakin elämää :(

Kommentit (14)

Uskon, että joka toinen rattaiden tai vaunujen kanssa vastaantulija on av-mamma.

Kun olis pokkaa, niin hymyilisin kauniisti ja moikkaisin, että mistäs aaveella tänään puhutaan? =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen puhunut tästä lähemmäs kymmennelle mun äiti-ystävälle, eikä kukaa ollut kuullut tästä. Ja eivät varmasti valehdelleet, koska ollaan hyviä ystäviä.

Komentelen vanhempia lapsia pysymään kaupoissa kunnolla, kun lapset aikas vilkkaita. En tosin lue itseäni enää av-mammaksi, ehkä joskus 2002-2003 tuli täällä käytyä, nyt ehkä kerran parissa kuussa.

Puheenaiheista päättelen, että onko tuoki av-mamma ;) Toisista huomaa heti, että eivät varmasti ole. Toisista vähän vaikeampi tietää ja toisista taas heti huomaa, että ovat. Varovaisuus tietyistä aiheista puhuttaessa yleensä paljastaa av-mamman. Siis että huomaa puheen muuttuvan vähän vaikeaksi/vältteleväksi jos sivutaan viime aikoina av:lla kiivasta keskustelua herättänytt aihetta... Ei haluta paljastua ;)

esim. perhekahvilassa puhun jotain omaa asiaani ihan samoin sanoin kuin olen kertonut täällä (enkä nyt tarkoita mitään vauvani painoi 4 kiloa-juttuja, vaan keskustelua herättäneitä aiheita), ja katson pilkahtaako keskustelukumppanin katseessa mitään minkä voisi tulkita hoksaamiseksi. eikä ikinä pilkahda! ja mä oon luullut että kaikki käy täällä..

kylpylässä pari viikkoa sitten: Aloin siellä altaassa miettimään että jos tuo on av-mamma niin millaisiahan juttuja se tänne kirjottelee. Ja jatkoin samaa ravintolassa kun yksi mamma vilkaisi aika pahasti kun meillä oli lasilliset viiniä ja lapset syömässä melkein yhdeksän aikaan :)

Neuroottista!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat