Vierailija

Kommentit (20)

Alkoi ärsyttää jo seitsemän aikaan tänään - yleensä ei ärsytä näin aikaisin, sunnuntaina vasta.

Sunnuntaina kun kello tulee viisi, ei huvita enää mikään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska ette osaa elää hetkessä. Mitä sitä murehtimaan, että huomenna on maanantai. Kannattaa vaihtaa työpaikkaa, jos sitä vihaa noin paljon. Mitään iloa ihmisistä siellä, jos ovat kuin väkisin paikalla.

Siis lauantaihan on EKA vapaa päivä!! Miten hitossa voi ahdistaa jo sillon että vasta viikon päästä vapaata? Kun on vielä seuraava päivä vapaata? Teitähän ahdistaa jatkuvasti jos ens lauantaina teitä ahdistaa yhtälailla kun nyt lauantaina.. :(

Teen kolmea vuoroa ja välillä tarttee valmistautua sunnuntaina illalla alkavaan yövuoroon jo päivällä päiväunilla, koittaa muuttaa rytmiä. Toisinaan taas työt alkaa " vasta" maanantaina päivällä. Siihen on lauantaina PIIIIIIIITKÄ aika! :)

Koittakaa nyt ihmiset nauttia siitä lauantaista ja varsinkin sunnuntaista!

T. eräs jota ei haittaa huomenna herätä klo 04. 40.

Nyt olen toisella alalla (työllistän itse itseni), ja oikeen odotan maanantaita että pääsee taas töihin ja toteuttamaan itseään!

Joten mun neuvo teille sunnuntaina ahdistuvilla: vaihtakaa kivempaan duuniin!

kun huomenna pitää mennä töihin 2 viikon ihanan lomailun jälkeen, ja kuskata lapset taas hoitoon ja eskariin. Kukaan meistä ei haluaisi lopettaa lomailua...

Toki tiedän, että kun arki taas pärähtää kunnolla käyntiin, niin töissäolo on mukavaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat