Vierailija

Kampaajani on taas äitiyslomalla ja hiusmallia pitäisi vaihtaa. Kahdella miehellä olen käynyt, eivät onnistuneet. Nyt uusi kampaaja maanantaina. Kenellä olisi hyvännäköiset lyhyet hiukset, siis jollakin julkkiksella, joista sais osviittaa. Vähän lyhyemmät ja sähäkämmät sais olla kuin tuolla naisella tuossa oikealla.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

http: //media. welovebeauty. com/blog/lioli/20070904-michelle. jpg

Tuo lyhin (vaalea) sopii hänelle todella hyvin, mutta sävy vaan ei ole oikea, ja tuosta edestä voisi ehkä olla hieman vielä lyhyempi, olisi ikäänkuin " kehystetty" kasvoja enemmän. :) Jos omaan päänmuotooni sopisi, niin leikkauttaisin oitis, ja väriksi tulisi kastanjanruskea. Mutta kun olen tällainen takaraivoton apina, niin no chance. ;)

2

Michelle Williams on siis se Dawson' s Greek ja Brokeback Mountain -näyttelijätär, jolla on näyttelijä Heath Ledgerin kanssa Matilda-tytär. :)

aika kivat, mullakin on ollut tuollaiset joskus. Nykyisin mulla on tuollainen kuin tuolla vaalella naisella tuossa oikealla, ihan liian lättänä luirake. Leena Harkimollakin on usein aika kiva tukka. Löytyykö muita hyvätukkaisia?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat