Vierailija

hakemaan asuntolainaa. Ei yhtään omia säästöjä ja palkasta jää nettoa kummallakin 1000-1200 euroa kuussa. Pyysivät 450 000 euron lainaa!

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensisijaisesti erittäin hyvä itsetunto ja psyyke kunnossa. Eihän näin aliarvostetulla alalla muuten pärjäiskään. Ja se työn arvostushan lähtee työntekijästä itsestään, vasta sen jälkeen mua ainakaan kiinnostaa tai sitten ei muiden arvostus.

Meille koulutetuillekin tarjotaan vain 1254e kuussa bruttona yksityisellä alkupalkaksi. Ei siitä jää käteen muuta kuin työnantajalle hyvä mieli

Kamalan raskasta hommaa pahimmillaan ja palkka sellainen, että tuskin ruokaa on varaa ostaa. Tosin huomasin, että kun on tarpeeksi väsynyt töiden jälkeen niin ei enää pystykään syömään.

16

Vierailija:

Lainaus:

ensisijaisesti erittäin hyvä itsetunto ja psyyke kunnossa. Eihän näin aliarvostetulla alalla muuten pärjäiskään. Ja se työn arvostushan lähtee työntekijästä itsestään, vasta sen jälkeen mua ainakaan kiinnostaa tai sitten ei muiden arvostus.

Ja kyllä, olen laitoshuoltaja koulutukseltani, käytännössä siivooja. En vois kuvitellakkaan nauttivani muusta työstä yhtä paljon. Riippuu tietty ihmisestä ja luonteesta mistä työstä sitten kukin tykkääkin, ja ne jotka katselee meitä " alempiarvoisia" siivoojia nenänvarttansa pitkin vois hiukan sivistää itseään. Ei siivoojaksi nykyään kelpaa kuka tahansa, kunnalla ainakin meillä vaaditaan koulutus.

Siivoamaan ei alennuta. Mitäs luulisit tapahtuvan, jos siivoajat kaikki vaihtaisivat toisiin töihin? Sitten joutuisit alentumaan elämään paskassa.

saman kuin lähihoitaja työstään. Joten mieluummin siivoan toimistoja kuin vaihdan vanhusten paskavaippoja. Ja hyvin tulen toimeen palkallani.

Pääsyy olla kurssilla on saada tauko työttömyyspäiviin, tapailla uusia ihmisiä, tappaa aikaa, hankkia lisäpisteitä johonkin muuhun koulutukseen, ne jotka ei mielenterveysongelmien takia pääse muualle ja sitten on tietysti pari ihmistä jotka oikeasti aikoo joskus siivotakin.

Ihan normaaleja ihmisiä joilla on traumoja ja pelkotiloja. Itsestäni sen verran, että voin siivota jos siitä maksetaan kunnon palkkaa jolla elää. Mulla kun ei ole miestä elättämässä, että pikkuvaimo saa pitää taskurahansa.

16

Vierailija:

Lainaus:

siivoojaksi mihinkään, sitäpaitsi nehän hakeutu av:n mukaan just viimeks lähihoitajiksi!

Vierailija:

Lainaus:

Siivoamaan ei alennuta. Mitäs luulisit tapahtuvan, jos siivoajat kaikki vaihtaisivat toisiin töihin? Sitten joutuisit alentumaan elämään paskassa.

Moniko siivoaja jäisi siivoan hommiin, jos muutakin olisi tarjolla? Turha sitä on kierrellä ja kaarrella. Työ voi olla ensiarvoisen tarpeellista, mutta harvalle se on se elämän suurin unelma. Kyllä siitä hyvästä saisi jo maksaa ekstraa, että joku sitä työtä suostuu tekemään.

Eikä heillä ollut tarkoituksenakaan pystyä hoitamaan lainaa. Olisivat vaan halunneet elää hetken unelmaansa ja tulevaisuudesta viis, että miten käy...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat