Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

v i t u t t a a

kyttiäkään ei viitsi soittaa kun tavarat ei vielä hajoile/kukaan saa turpaansa

Kommentit (10)

Ongelma on vaan se että ne ei VÄLITÄ tippaakaan kuuluuko vai ei.

ONNEKSI enää kuukausi tässä asunnossa, joutuu järjestämään kyllä häädön noille sekopäille sitä ennen !

Minä TOIVON että joku naapuri puuttuisi riitoihimme JOS ne heille asti kuuluvat!

Ja en tarkoita " väliin tuloa" vaan ovikellon soittoa ja " kiitos vositteko olla hiljempaa" pyyntöä;)

Ekaa kertaa asumme kerrostalossa, ja suhe on KIIHKEÄ mutta huudamme usein toisillemme;) Meno rauhoirruisi jos naapuri tulkisi pyytämään hiljaisuutta...;) Ja me VAIN huudamme, emme hakka toisiamme,>)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli joskus naapurissa pariskunta, jotka silloin tällöin riiteli. Kauhee huutaminen kuului, kun ne " keskusteli" . Mutta aina ne hiljeni jonkin ajan päästä. Ei se ollut mun mielestä yhtään kamalaa.

Toisin oli yhdet toiset naapurit, toisessa paikassa. Siellä ukko mätki akkaansa turpaan. Pari kertaa soitin poliisit. Kerran nainen kielsi mua soittamasta, koska olisi saanut sen jälkeen taas turpiinsa. Ja kerran ne vei sen naisen.

Kauheeta siinä oli se että tiesin että siellä lyödään. Joskus kuului kamala huuto ja kolina, sen jälkeen tuli hiljaista. Silloin sitä mietti että, onko siellä joku menettänyt henkensä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat