Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

loukata? Hänen mukaansa liikaa on käytetty mm. vessaan, eteiseen ja ruokailutilaan. Nämä kaikki olisi voitu hoitaa kokonaistaloudellisemmin jos olisi yhtään tehty kokonaissuunnitelmaa. Onko isoilla firmoilla jotakin kokonaissuunnitelmia, joista ystäväni puhuu. mitä vastaan? Olenko idiootti vai voinko sanoa, että kaikk on otettu huomioon?

Kommentit (18)

mä menisin ystäväni uuteen taloonja tuntisin olevani kateellinen kun tselläni ei ole moista niin voisin sanoa ihan suoraan että olen vähän kateellinen talosta MUTTA luonnollisesti iloinen ystäväni puolesta!

Jos taas olen eri mieltä ystäväni uudesta talosta, pidän suuni kiinni ja koitan keksiä jotain positiivista sanomista ja yhä voin olla iloinen ystäväni puolesta, jos hän kerran on tyytyväinen!

työkaveri heti kuittasi, että " mun kaverin vanhemmat on rikkaita ja asuu X-alueella (luksusalue), ja mä en ainakaan ostaisi taloa mistään muualta" . Ja kyseinen työkaveri on sinkku ja asustelee kerrostalokaksiossa. Tarkoitus lienee latistaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihmisestä riippuen hän

a) haluaa olla ilkeä sinulle kun teillä hieno uusi talo

b) ei tarkoita olla ilkeä, miettii vaan ääneen miten olisi voinut tehdä, mutta ei tajua että loukkaa sinua

vessa ja muut on juuri näin. Te halusitte tälläisen ja kaikki on mennyt ihan suunnitelman mukaan.

Onneksi on nykyään mahdollisuus toteuttaa joka makuun taloja, sullekin löytyy varmasti sun mieleuinen sitten kun päätät rakentaa.

Etkö kykene sanomaan vain, että nyt ne on niin kuin te ne halusitte. Näkökulmiahan on muitakin kuin kokonaistaloudellisuus. Joku voi jopa haluta kodistaan hyvännäköisen tai viihtyisän.

Mutta onhan sen inhottavaa ja ärsyttävää, kun toinen ei osaa kateuttaa peitellä mitenkään. Mulla on myös kaveri joka on jokaisen asuntoni " haukkunut" ensikäynnillä. Mitään hyvää ei ole niistä löytänyt. Parivuotta sitten ostettiin omakotitalo, 155 neliötä, ja meitä on asuu täällä 4 ihmistä. Sekään ei ollut hyvä, kun ei mitään muuta keksinyt, niin oli pakko sanoa että talo on aivan liian pieni, " jos mä ostaisin talon, niin siinä pitäis olla vähintään 200 neliötä" Kyllä se kaikkea muutakin heitti, en jaksa nyt sepustaa.

No, meille tää riittää ihan hyvin, ei kaivata liikoja neliöitä maksettavaksi, pieni tämä ei meille ole.

Huvittavinta on se että itse hän asuu Puotinharjussa vuokra-asunnossa ahtaasti. Miehensä kanssa nukkuvat levitettävällä sohvalla olohuoneessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat