Vierailija

Veijo Merta huolestuttaa miesten asema suomalaisessa yhteiskunnassa.

Hän pitää Ilta-Sanomien mukaan sekä valtiosihteeri Stefan Johanssonin että ulkoministeri Ilkka Kanervan potkuja turhina.

Aikaisemmin naiset kuittasivat Meren mukaan miesten lähentelyt ronskeilla otteilla.

- Esimerkiksi rakennuksilla oli hyvin vahvoja naisia, jotka kantoivat ylös muurareiden apuna laastia ja tiiliä. Ne löivät takaisin, jos niitä taputteli. Nyrkillä palleaan ne huitaisivat, Meri muistelee Ilta-Sanomissa.

Meri toivoisikin Ilta-Sanomissa, että naiset kuittaisivat miesten lähentymiset vielä nykyäänkin huumorilla tai ronskeilla otteilla.

- Olisi jämptimpi linja. Se on kuin kulkutauti levinnyt tämä naisten koskemattomuus. Nyt ei uskalla enää varjolle astua. Monista miehistä tuntuu, että antaa naisten olla, en katsokaan sinne päin. Se vaikeuttaa kontaktin ottamista, Meri toteaa lehdessä.

Omiin käpälöintikokemuksiinsa Meri ei lehdessä kajoa.

- En rupea kaivelemaan muistiani, keitä olen käpälöinyt. Kyllä kai sitä joskus, hän tyytyy toteamaan.

-----

Mihin tää maailma on menossa kun ei saa enää naisiakaan ahdistella! Kyllähän nainen nyt miestä voi turpaan vetäistä jos ei tykkää! Ei mutta, onks toi äijä oikeasti noni karsea sovinisti vai vaan seniili?

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

rosnskimpia. Niin monet olvat olevinaan niin hienoja ja sivistyneitä, että mitä tahansa heille sanoo, niin nirppanokka nyrpistyy.

T. nainen minäkin

naiseen on vaikea ottaa kontaktia käymättä käsiksi? Kumma miten työpaikoilla pärjätään ihan hyvin ja alaisiaan takapuolelle taputteleva pomo alkaa olla jo harvinaisuus. Kuinka moni nainen edes uskaltaa avata sanaisen arkkunsa ja läksyttää ahdistelevaa työkaveria? Itse olen aina vannonut vetäväni lättyyn jos joku urpo tulee baarissa puristelemaan, mutta kun niin ekan kerran kävi, olin niin järkyttynyt ja pöyristynyt etten saanut sanaa suustani. Seisoin vaan siinä monttu auki kun känniääliö jatkoi matkaansa. Minut on ainakin kasvatettu siihen, ettei kenelläkään ole oikeutta minuun koskea ilman lupaa enkä minä koske negatiivisella tavalla muihin, ei elämään jatkuvassa puolustustilassa kähmiviä miehiä vastaan.

-ap

Itsellä läpi elämän ollut vaikeaa mm. työelämässä, välttelen iltatilaisuuksia, minua on kähmineet niin asiakkaat, pomot kuin jopa sidosryhmien edustajat, jotka ovat kutsuneet minut asiakkaana tilaisuuteen. Ihan järkyttävää millaisia sikoja on liikenteessä. Vaikka olisin ollut housupuvussa ja silmälasit päässä, olen joutunut ihan suoran kourinnan uhriksi. Hakkaa siinä sitten joka toinen päivä joku ukko verille, että saat pitää kunniasi. Sikojen hyysäily on kuvottavaa ja minusta on ihanaa, että nämä tyypit saavat nykyään vaikka potkut.

hutaisepa jotain äijää niin johan olet raastuvassa!

Miksi miesten käpälöintiin pitäisi vastata väkivallalla - eläköön vanhat hyvät ja sivistyneet ajat.

Entä jos käpälöijä onkin iso ja vahva - ja lyö takaisin? Entä jos mies pitää huitovaa naista "söpönä" ja käpälöi lisää . mikä estää jos ei laki ja oikeus ja pelko potkuista tai virallisesta sanktiosta - naisen räpistely tuskin siihen riittää?

Entä jos mies onkin pienempi - saako pienempiään tirvaista turpaan?

esim. Karpelalle heittää "minnehän tostakin vetskarista pääsis", niin ei siitä nyt heti tarttis iltapäivälehdille soittaa. Miksei vaan vastais jotain napakkaa takaisin, tai vaikka sanois suoraan silmiin katsoen: "tuo oli mielestäni häiritsevä kommentti."

Onko ahdistelu jotenkin miehille pakonomaista ja heidän elämänlaatunsa kärsii kun eivät pääse toteuttamaan itseään? Paljon parempihan se olisi että naiset vetäisivät aina nyrkillä naamaan jos joku duunissa tai kadulla tulee koskettelemaan...

...kun kukaan ei ole koskaan kyseenalaistanut hänen oikeuttaan omaan vartaloonsa!!

Terv. muodokas nuori nainen, jolle huudeltiin jo yläasteella, puristelu alkoi myös samoihin aikoihin!

En ymmärrä miksi naista edelleen jotkut tyypit haluavat pitää julkisena omaisuutena, jota saa vapaasti kähmiä jos mieli tekee. Ihan kuin naisella ei olisi mitään arvoa ja oikeutta päättää kuka milloinkin mistäkin saa puristaa vai saako ollenkaan.

Ihme hysteriaa joka asiassa nykyään. Nää vikat potkut nyt paremmin tajuaa, mutta Kanervan kohdalla ollaan kyllä nähty millainen tyrkky se Tukiainen on. Miksi ei sille olisi saanut tekstailla?

Puhua rivoja ja vihjailevia miespuolisten työkavereiden kanssa? Kamalaa... Joo ja mulla on kanssa kourimisen uhrina historiaa varhaisteinistä asti. Nyt alan olla niin ruma ja vanha, että hällä väliä.

kun pari kertaa satakiloinen&kaksmetrinen Tom of Finland kävisi miehelle vähän heittämässä -heh-heh- herjaa tyyliin "Jos kumartuisit mun eteen niin en tiedä mitä tekisin, niin silmä lepää, hehe". Varmasti tuntisivat olonsa epämiellyttäviksi ja jopa uhatuksi.

Se on vaan kun AINA ON OLLUT TAPANA "kiusoitella" jo nuoria tyttöjä ulkonäöstä ja kysellään poikaystävistä ja kommentoidaan niin kuin se olisi joku oikeus ja taas naisen velvollisuus ottaa vastaan sellaista ja tuntea olonsa hyväksi kun ns. kelpaisi. Grrh!

huumorintaju säilyisi, jos joku kävisi vähän väliä heittämässä rasvaisia ja hipelöisi "ihan huumorilla".

Toki jotkut ottaa ihan huumorinkin liian tosissaan, mutta sitten miesten kannattaakin arvioida tarkkaan kenelle voi mitäkin läppä heitellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat