Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nähtiin illalla kaveriani sekä hänen uutta poikaystäväänsä. Ovat olleet yhdessä nelisen kuukautta ja kaverini on umpirakastunut häneen. Suunnittelee jo häitä, leikillä tosin, mutta tiedän että on kyllä tosissaan rakastunut.

Mies on tosi mukava, mutta selvästi ei yhtä rakastunut kaveriini. Illan aikana huomasin, että tämä mies oli selvästi minusta kiinnostunut. Ei ehdottanut mitään suoraan, koska oma mieheni oli siinä, mutta katseet kerto tosi paljon. Eikä ollut eka kerta kun tämä hänen miehensä reagoi muhun näin. Meillä kun on paljon yhteistä sen kanssa, mitä taas hänellä ja kaverillani ei ole.

Ideoita mitä tehdä? Ei varmaan mitään muuta kun odottaa, että he eroavat. Mua ei se mies kiinnosta, mulla on jo omani enkä koskaan kaverin mieheen koskisi.

Kommentit (7)

Eli heittäydyn blondilinjalle kuten neuvoitte :) Katotaan mitä sanoo.

Tosiaan sanottakoon, että tämä mies on selvästi tottunut saamaan mitä haluaa, etenkin naisen kun naisen...

Mitä mä vastaan jos se ehdottaa jotain suoraan mulle? On meinaan sen tyyppinen että voisi sen tehdä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tyyliin " apua miten sää nyt kun seurustelet sirpan kanssa ja täähän on ihan kamalaa ja väärin etkä varmaan ollut tosissaan, ethän....."

ihastusta ja olla hankkiutumatta seuraan, jossa tuo mies on. Nainen on nainen aina vaan, ja jos käy ilmi että olet oikeassa ja mies ihastunut sinuun, se on sinun syysi.

Olen joskus joutunut kertomaan kaverilleni,että hänen ihastuksensa ei ole hänestä kiinnostunut - ei siis minustakaan, tosin - mutta se otti ihan helvetin koville ja vieläkin joskus ystäväni siitä piruilee, tyyliin " jos nyt tuut sanoon ettei toi olekaan musta kiinnostunut, niin.."

Paska tilanne, ei voi muuta sanoa.

et siis ihan hatusta vetäissyt tuota fiilistäs.

Hankalaa on; jos sanot miehelle ettet halua tavata ja että seurustelee sun kaverin kanssa, saattaa seurata hankaluuksia, ts. kääntää asian jotenkin kaverisi silmissä.

Jos taas kerrot kaverillesi, niin.. no, tiedät varmaan, harva nainen on niin vahva, ettei mitään kolhua ystävyyteen tule. Mutta SÄILYTÄ sen viestit, jossain vaiheessa totuus paljastuu ja joudut selittämään ja/tai todistamaan..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat