Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kännissä aina tilaisuuden tullen. On myös soitellut puheluita, joiden sisältö ei kestä päivänvaloa, välillä sanonut jopa rakastavansa - kännissä siis tämäkin. Naimisissa siis on mun sukulaisen kanssa, pieniä lapsia, talo ja perinteinen paketti..

Nätti puhe ei mene jakeluun.

Mitäpä tekisitte mun tilanteessa? Oma mieheni on tietoinen asiasta, suhtautuu varsin rauhallisesti kun tietää, ettei mitään " todellista" ole tapahtunut eikä tapahdu.

Kommentit (7)

se joko jättäis miehen ja siis hajoittaisi perheen, tai panisi välit poikki mun kanssa. Että pitääkö valita näistä jompikumpi vai alistua tilanteeseen ja vältellä jäämästä miehen kans kaksin..?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kerroin miehelle, että pitää huolen että kaverinsa EI kähmi mua enää =käyytännössä tarkoittaa sitä, etä esim. baarissa en istu ko. tyypin vieressä, vaan än on miheni vieresä tmv.

voi tulla tuollainen mieleen, mutta en koe tarvetta. Pikemminkin tämä syö itsetuntoa kun tuntuu, etten saa tilannetta hallintaan.

Ja joo, olen ottanut tän välttely-strategian käyttöön kans, en voi vaan lakata käymästä kokonaan kun on ollut tän naisen kans tosi läheiset välit ja joutuisin selittämään käymättömyyteni jotenkin. Lyhyen aikaa se onnistuu, mutta tässä on mennyt jo pari vuotta..

Mutta on sitä kummallinen kun jotenkin etsii syytä itsestään, vaikka tiedän, etten ole tehnyt MITÄÄN aiheuttaakseni tämän. Silti poden syyllisyyttä sukulaiseni edessä ja kuuntelen kun hän kertoo suhteensa vaikeudesta ym. Inhottavaa.

Vierailija:

Lainaus:

Taidat pönkittää vain itsetuntoasi?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat