Vierailija

Jos täällä on yhtään miestä niin onko raskaana oleva nainen teistä kiihottava?

Mieheni on muuttunut ihan mielettömäksi sen jälkeen kun vatsa on alkanut kasvaa ja rinnat pyöristyä.. Tietysti siksi myös että on hyvä tekosyy olla hääräämättä lähetyssaarnaajassa mitään kun vatsa alkaa olla tiellä.

Haluaa kokeilla kaikkia uusia asentoja ja juttuja ja tässä hormonihuumassa onneksi haluan itse ihan samaa.

Ihan kun koko suhde olisi alkanut uudestaan.

Mikä on paljo ihanampaa kuin saada takaa päin niin että mies samalla hieroo turpeita rintoja. Tuntuu että alapää on kokoajan turpeana ja valmiina.

Kommentit (9)

Lapsiakin löytyy jo iso katras, mutta pyöreä vatsa ja toimivat maitorauhaset ovat minulle todella iso turn on! Rakkautta, kiihotusta ja himoa sopivassa suhteessa!

Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ite olen 12+3 viikolla raskaana ja mulla himot on ihan hullut. :O

meillä on muutenkin aika tuore suhde (oltiin tunnettu 3kk ennen raskautta) ja seksiä oli n 6-8krt viikossa. nyt tuntuu, että ukko ei oikeen jaksa, ku pitäs muka koko ajan olla touhuumassa. :P tietysti joka päivä kerran jaksaa, mut sit vielä yleensä runkkailen ittekseni tai pyydän ukkoa antamaan suuseksiä.

mun mielestä nainen on todella kaunis ollessaan raskaana, mut ei kyllä seksuaalisesti. muuten lesbo/bi jutut on kiihottavia, mut jos olis raskaana olevia akkoja hinkkailemas, niin se on jotenki likasta.

samaten, jos kaupungilla näkee paksuna olevan naisen, niin ei kyllä tule mitään muuta mieleen, ku että akka on varmaan onnellinen. omaa muijaa voi/pitää katsoa sillä silmällä ja seksi mielessä, mut ventovieraiden mahan tuijottaminen himot mielessä on musta vähän ällöä. tajuuttekste? :>

Meillä oli seksielämä tosi vilkasta vaimoni molempien raskauksien aikana. Nykyäänkin katselen mielelläni raskaana olevia, mutta yritän vilkaista vain vaivihkaa etteivät huomaa. Kaikki eivät tykkää katselusta. M 41

Raskaana olevat naiset on naisia parhaimmillaan ;). Mua todella kiihottaa... Pitää varmaan mennä runkulle oitis, nyt kun tuli mieleen...;)

joka ei kestänyt katsoa ollenkaan raskaana olevia naisia. Sillä oli joku ihme kammo niihin ja se tuli ihan fyysisesti pahoinvoivaksi ja oksensi jos joutui tekemisiin paksuna olevan kanssa. En ensin uskonut kun se kertoi, mutta kun itse sitten kerran näin mitä tapahtui, niin oli pakko uskoa. Mitähän sille nyt kuuluu, onkohan vaimo ja lapsia:))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat