Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

teidän että hänellä on ollut 3 ihastusta, hän ei ole koskaan asunut kenekään kanssa tms. mutta senverran hän on kertonut itsestään alussa, eikä hän ikinä kysele mitään minun existä, ei halua tietää.

Mutta hän ihan suuttuu jos yritän kysyä jotain.. tämä häiritsee.

Kommentit (12)

Jos se on miehelle kiusallinen keskustelun aihe, niin anna olla. Onhan voinut vaikka särkeä sydämensä näiden neitosten kanssa. Tai sitten vain pelkää sinun lopulta suuttuvan kuitenkin. Monet naiset kun on sellaisia. Tivaa ja tivaa kaikki yksityiskohdat ja sitten kun kertoo, ne lopulta loukkaantuu.

nim mies

Jos ne oli nätimpiä, menestyneempiä, nuorempia jne. alat tuntea ittes kehnoksi. Jos ne oli vanhempia, rumempia lössyköitä mietit miks miehes otti sut jos sellasista kerran tykkää. Oikeesti, mitä vähemmän tiedät, sitä parempi sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mua ainakin häiritsisi jos mieheni puhuisi existään mielellään, miettisisn varmaan että onkohan vieläkin lämpimiä tunteita heitä kohtaan... tai sit vertailisin itseäni exien ominaisuuksiin. Ei tosiaan kiinnosta tietää heistä enempää, jos ja kun eivät enää mieheni elämään kuulu.

Voihan olla että miehesi ei oo saanut ihastuksiltaan sitä mitä on hakenut ja on pettynyt tai häntä on petetty ja se on satuttanut.

Se kolmas ei ollut niin vakava, olen nähnyt hänet kyllä. Tiedän etti hän ollut tähän kolmanteen järjestyksessä niin rakastunut kuin niihin kahteen ensimmäiseen, sen hän kertoi.

En usko että loukkaanuisin jos tietäisin enempi näistä henkilöistä, nehän on ollutta elämää, minua vaan kiinnostais tietää mitä hän koki ja mitä hän tunsi silloin.

-ap.

Eläkää tätä päivää, tosi turhaa kehittää tappelu existä!!! sinä olet hänen kanssaan nyt, vahvista nyt hyvä nainen hieman itsetuntoasi!

että hän rakasti jotakuta heistä enemmän kuin sinua. Tunne oli syvempi. Jos hän tulis ja vielä kelpaisin hänelle, lähtisin mukaansa? Siis oikeasti, miehes on diplomaattinen ja fiksu, lopeta akka utelemasta! Ei kuulu sulle!

kuin varmasti siis olikin. Sehän tarkoittaisi vaan että hän on hyvin inhimillinen.

Minusta parien pitäs osata keskustella ihan kaikesta, mutta en itse edes uskalla mainita omaa exääni missään, hän ei siitä pidä ja ilmaisee sen selvästi.

-ap.

olla mukisematta ja pari kertaa olen kieltämättä tuntenut itseni huonommaksi ja rumemmaksi kuin entiset, mutta se mennyt ohi, kun ajatellut, että itsepä halusin tietää ja tuo on totuus. Eli ei siis omaehtoisesti mies kertonut, vaan kyselemällä kyselin. Minusta vaan on jotenkin kiehtovaakin tietää mieheni menneisyydestä, fiiliksistä, kokemuksista jne. Mutta jos miehesi oikein kovasti on kertomista vastaan, jätä asia sikseen. Ehkä hän joskus sitten avautuu. Sitä odotellessa nauti rakkaastasi ja siitä, että olet saanut moisen aarteen mieheksesi.

en usko että hän ikinä asiassa avaantuu, hän on hävittänyt kaikki näitten naisten kuvatkin mitä hänellä oli. Monestä kuvasta on leikattu " morsio" pois.

Samaten minä olen hävittänyt exäni kuvat, en kaipaa häntä ja en halua katella hänen kuviaankaan.

-ap.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat