Vierailija

Onpas mulla hassu ongelma...olen tottunut käyrään mieheen vuosikymmenien ajan ja nyt ois sitten suoraa tarjolla, mutta se tuntuu ihan erilaiselta ja asennot yms hakusessa. Käyrä toimi ainakin mulla erittäin hyvin: kiihotti g-aluetta ja sain helposti yhdynnässä emätinorgasmin ilman mitään klitoris/sormijuttuja. Onko sama mahdollista kun kyseessä "suoratapaus". Toivottavasti...

Onko kokemuksia naiset? Tai miehiltä vinkkiä...mikä toimii...?

Kommentit (7)

Niillä on kokemusta sadoista ellei tuhansista erimuotoisista mulkuista. Eihän ne muuten olisi asiantuntijoita.

Lainaus:

Pitää varmaan soittaa jollekin seksuaaliterapeutille vinkkejä saadakseen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nyt hieman "käyrää", täytyy myöntää, että seksi sai ihan uusia "ulottuvuuksia" sen mukana. Kyllä se tuntuu ihan erilaiselta, kuin muut aikaisemmin.

on nyt käyrä mies, edelliset olivat suoria. Totutteluun näin päin meni aikaa mutta paras on mitä olen kokeillut. Tosin johtuu ihan kaikesta muusta kuin käyryydestä, minulla nimittäin esim. takaapäin tuntuu välillä inhottavalta kun painaa liian voimakkaasti virtsaputken/-rakon kohdalta ja saa ne helliksi. Eipä olla ainakaan vielä g-pisteeseen osuttu mutta mahtavaa seksiä on muutenkin.

Etköhän sinä suorankin miehen kanssa totu seksiä harrastamaan, ja jos mies on muuten hyvä sekä "oppivainen" niin paremmaksi vaan muuttuu ajan kanssa

Sulla on sama onkelma kuin eu:lla niiden kurkkujen kanssa. Olisko paikallaan direktiivi että kullia saa käyttää vain jos se käyristyy vähintään 2cm 10cm matkalla. Kaikki sitä suoremmat lerssit leikkattais pois.

Pitää varmaan soittaa jollekin seksuaaliterapeutille vinkkejä saadakseen tai sitten aika ja kokemukset auttaa selvittämään mikä toimii. Eiköhän tämä tästä...

ap

Oisko muita kommentteja...oikeasti kiinnostaisi tietää. Onko tää suoruus/käyryys joku tabu josta ei yleensä puhuta? Miten yleistä?

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat