Vierailija

Olemme menossa naimisiin kuukauden päästä. Kutsut on lähetetty ja kaikki vieraat ovat tulossa.. Niin, paitsi miehen sisko..

Hänellä ja eräällä vieraallamme on ollut noin kaksi vuotta sitten kränää. Tämä vieras on siskon entisen miehen sukulainen, joka sanoi ilmeisesti pahasti jotain sillon, kun miehen sisko erosi.

Tiesimme, että he eivät ole väleissä, mutta emme sitä että asia on vielä miehen siskolle erittäin arka.

Miehen sisko kuuli pari päivää sitten, että tämä eräs vieras on tulossa. Sanoi silloin että joko hän tulee tai sitten tää vieras. Eikä kuulema muuta mielipidettään.

Mun mielialat heittelee ymmärryksestä suureen ärsytykseen. Minusta on erittäin itsekästä vaatia meitä peruuttamaan jonkun ihmisen kutsu!

Tällä hetkellä, kun ajattelen hääpäiväämme niin mieleen tulee vaan miehen sisko. Jos hän ei tule, hän pilaa osittain meidän päivän, sekä myös äidinsä ja lastensa päivän.

Eniten ehkä kuitenkin suututtaa se, että hänen mielestään olemme tahalleen jättäneet kertomatta tämän yhden vieraan tulosta. Me emme ole tienneet että tilanne on noin vakava vieläkin! Jos olisimme tienneet, olisimme varmaan jättäneet tämän vieraan kutsumatta.

Kiitos kun sain avautua!

Ja toivottavasti tästä saa jotain tolkkua..

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siskohan se näyttää typeryytensä jos selaista vaatii. Ainkuinen ihminen tekee omat päätöksensä tuleeko vaiko eikö, eikä järjestä ehtoja omiin tulemisiin. Aika naivi systeri.

Sitten selainen juttu, miksi kerroitte yleensäkkään siskolle että tuleeko se tyyppi sinne vai ei? hassua kertoa vieraista jollekkin. Mutta siis antakaa siskon olla pois, hän tekee oman kutsun perumisensa ihan itse.

Elämässäni on ollut paljon epämiellyttäviä henkilöitä ja aina onnistun kestämään viralliset tilanteet. Eksä vaan on sellainen asia, että siinä menee raja. Enkä minä käytä vihaan ylimääräistä energiaa, kun ei tarvi nähdä. En edes ajattele koko ihmistä pahemmin, mutta pelkkä vilaus liikennevaloissa muutama kuukausi sitten aiheutti heti ahdistuksen, vaikka erosta on pian 7 vuottta.

Minusta aikuisuutta on myös se, että voi valita seuransa ja tuttavansa. On ihan höpötystä, että aikuisella ihmisellä olisi jotain sosiaalisia pakkoja mennä samoihin kekkereihin sellaisen ihmisen kanssa, jota ei halua tavata. Kekkerit voi jättää väliin ja homma selvä.

Ihan sellainen kysymys ap:lle: Mitäs jos kyseessä olisi sinun siskosi? Vai onko helpompaa olla ystävä siskon eksän sukulaisten kanssa ja antaa siskon vihata rauhassa? Löytyisikö ymmärrystä erilailla siinä tapauksessa...?

Vierailija:

Lainaus:

Ja aikuinen ihminen pystyy tapaamaan ja käyttäytymään korrektisti myös epämielyttävässä seurassa.

Itsekäs kakara taitaa olla koko nainen. Aikuinen ihminen pystyy kyllä sietämään vastenmielisenkin ihmisen läsnäoloa yhden päivän ajan. Luultavasti juhliin on tulossa kuitenkin aika paljon porukkaa? Eihän hänen tarvitse sen ihmisen kanssa puhua siellä.

Miehen äiti oli kertonut tämän asian. Sanonut vielä että nyt minä lipsautin! Vaikka se ei ole ollut mikään salaisuus, ilmeisesti tuo on saanut siskolle lisää pontta, että oltas tahallaan jätetty kertomatta.

Itse nään asian niin, että nyt olisi miehen siskolla mahdollisuus näyttää, että minulla menee hyvin, enkä välitä teidän puheista.

Kyllä sisko saa sitten jäädä tulematta ja itse aion nyt alkaa keskittymään tuleviin häihin.

ap

Vieraita tulee noin 60 henkilöä, joten ihan kahden eivät jäisi. Ja istumajärjestyksessä otan huomioon tämän asian, laitan istumaan mahdollisimman kauas toisistaan (jos se sisko nyt sitten edes tulee)..

ap

Siis, jos tämä ihminen oikeasti pelottaisi tätä miehesi siskoa. Muuten en oikein tajua.

Minäkin joudun jatkuvasti kaikissa sukujuhlissa sietämään mieheni veljen vaimoa, jonka kanssa en ole väleissä. Muut suvun naiset ovat tajunneet tilanteen, eivätkä kutsu naista vapaamuotoisiin illanistujaisiin, naisten saunailtoihin jne., mutta " virallisimpiin" juhliin (koko perhe koolla)ei voi oikein olla kutsumatta. Onhan se hiukan ikävää olla samassa tilassa sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei tule toimeen, mutta that' s life.

Vierailija:

Lainaus:

Enkä minä käytä vihaan ylimääräistä energiaa ...

pelkkä vilaus liikennevaloissa muutama kuukausi sitten aiheutti heti ahdistuksen, vaikka erosta on pian 7 vuottta.

jätä siskon mielipiteet ja toiminta aivan omaan arvoonsa. Tietenkään ette ala perumaan kenenkään kutsua!! Jos sisko on noin lapsellinen, niin hän jääköön kotiin juhlista. Se on HÄNEN valintansa. Nauttikaa te täysin rinnoin juhlistanne!

En tiedä, menikö minulta ihan ohi, mutta oletteko siis jutelleet asiasta siskon kanssa kunnolla? Minä varmaan tuossa tilanteessa ihan ystävällisesti ilmottaisin, että en voi ymmärtää käytöstäsi, kyseessä on meidän häät ja tietysti toivomme, että tulet paikalle. Mutta jos et tule, niin se on oma asiasi -ja kertoo kyllä myös kuinka paljon/vähän arvostat suurta juhlaa... (onhan nyt aikamoinen veto jäädä pois VELJEN häistä...)

Miten ANNAT hänen käytöksen vaikuttaa noin itseesi? Miten voit antaa HÄNEN KÄYTÖKSEN popottaa sinua?

Ole vähän tyynempi, joogaa vaikka vähän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat