Vierailija

nykyiselle kumppanilleen ex-puolisosi eli poikansa ja sinun seksielämästänne?

Meillä kävi näin, olimme hyvissä väleissä ja lähdimme lomailemaan yhdessä, lapseni, uusi puolisoni, minä ja lapseni isän perhe (isä ei mukana). Olivat sitten jatkaneet iltaa minun ja lapsen mentyä nukkumaan, mummi ja uusi puolisoni, ja olivat sitten puhuneet mm seksistä jne. Ja paljon muutakin sellaista oli ex-anoppi päästänyt suustansa ulos, että olisi kyllä voinut sanoa minulle niistä asioista ihan selvin päin.

Meidän välit ovat olleet muutenkin hiuskarvan varassa koko ajan, lapsen takia olen antanut paljon anteeksi vaikkei ex-anoppi ole koskaan pyytänytkään. Nyt meni välit lopullisesti. Ylireagoinko?

Kommentit (12)

ilmeisesti tiesit ex-anopin luonteen ja lähdit kuitenkin lomalle. Ei varmasti ollut oikein puhua tuollaisia selän takana, mutta outoa että ylipäätään menitte yhdessä lomalle.

Ap on itse valinnut tuon tilanteen joten hän saa syyttää siitä myös itseään. Itse opin jo vuosikymmeniä sitten, että on ihmisiäl, joiden kanssa ei kannata hankkiutua liian läheisiin välehin eikä missään tapauksessa nauttia yhtään alkoholia. En todellakaan tutustuttaisi nykyistä miestäni ja ex-anoppiani! Elämänkokemuksen ja harkinnan puutetta ap:ltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koska lapsen isä on kaukana, toisessa maassa ja pidämme yhteyttä enemmän lapsen isän suvun kanssa kuin isän. Näemme useammin jne. Tietyllä tavalla olimme perhe samalla tavalla kuin minun oma perheeni minulle, mutta sillä erotuksella tosin, ettei perheessäni kukaan menisi koskaan puhumaan tuollaisia asioita edes humalassa.

No, hän tietää, koska rakas ex-puolisoni kertoi äidilleen!! Kun olimme yhdessä, oli mieheni mennyt itkemään äidilleen, kun minä halusin jotain sellaista mitä mieheni ei pystynyt tekemään. (Jotain rankempaa seksiä).

Tämän siis ex-anoppi kertoi nykyiselle puolisolleni. Ja paljon paljon muuta. Mitään pahaa ei sinänsä tapahtunut, koska minun ja nykyisen mieheni suhde on hyvä, eikä meillä ole salaisuuksia, mutta silti VITUTTAA että se akka menee puhumaan tuollaisia, kyllä varmaan tosi kivalle tuntuu ex-miehestänikin.

Ap

anoppi osaa puhua. Soitti itse ja pyysi lomalle. Virheen teinkin että suostuin, ehkä kaikki olisi nyt hyvin. Enää en tällaisia virheitä tee.

Tiesin kyllä hänen luonteen, mutta en uskonut, että hän on silti paskanpuhuja. Siis puhui sellaisia asioita, mitä ei koskaan ole minulta kysynyt tai minun kanssa jutellut esim lapsestani.

AP

ei ole koskaan ollutkaan. Tuo tuollainen roikkuminen on vain veren kaivamista nenästä. Kuten nyt huomaat.

Anna lapsen sukuloida. Hänelle he oikeasti ovatkin sukua. Mutta pidä huoli, että silloinkin edellytät korrektia käytöstä. Enkä kyllä antaisi kännätä lapsen läsnäollessa.

Loukkaantuisin, todellakin! Mutta vaikea kuvitella tuollaista tilannetta. Oma anoppini tuskin on koskaan edes päästänyt sanaa " seksi" suustaan, saatikka keskustellut aiheesta :-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat