Vierailija

baarimestari kaataa viiniä viinilasiin, jossa on merkki ilman mittaa ja saa VAROITUKSEN siitä?? Siis varoituksen! Tyyppi on tosi hyvä töissään ja itse ihmetteli asiaa. On passit sun muut suoritettu ja epäili vain henkilökemioita syyksi varoitukseen. Että hänet on vain otettu silmätikuksi.

Olen aivan kauhuissani, omalla alallani EI onnistuisi varoitukset pelkkää pomoa kuulemalla!! Työntekijällä vahva suoja! Mitä tämmöisessä tilanteessa voi tehdä? Hoitanut siis työnsä moitteettomasti ja aiemmista paikoista hyvät suositukset..

Kommentit (20)

Voi hellanlettas sentään, on se kyllä ihan hirveänkauheankamalaa, kun saa varoituksen asiasta, jonka tekee vastoin ohjeita!

Niin eppistä, kamalankauheaa, tosi inhottavaa!

Ihan sama, mitä joissain rafloissa tehdään. Ja ihan sama, saako toiset varoituksia vai ei.

Baarimestari TIESI, että heillä viini mitataan. Piste. Turha itkeä, kun on kakat pöksyissä.

Tai no.. taitaa kyseessä olla sellainen vellihousu, että itku pääsee vähän joka asiasta.

Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos olet tuota mieltä, et todellakaa ole nähnyt ammattilaista työssään.

Mittaaminen ei työtä hidasta - jos on hidas, syyt löytyvät ihan muualta.

Baarimikon homma on myös viihdyttää asiakkaita eli odotus voi olla myös ihan hauskaa.

Mutta osaavatko suomalaiset baarimikot sen? Hyvin, hyvin harvoilla se taito löytyy. Suurin osa ei ota edes katsekontaktia asiakkaaseen osoittaakseen, että tämä on noteerattu, vaikkei heti juomaa saakaan.

Turha on ammattitaidottomuutta selitellä mittaamisella. Se päin vastoin on ammattitaidon merkki.

kaikki drinkit tuntumalla, niinkun muutkin työssään ammattitaitoset. muutamansata kerta kun on mitannut mitalla 4cl, 8cm, 12cl, niin se määrä tulee selkäytimestä. Mitään varotuksia koskaan saanu/kuullu. Joten taitaa olla silmätikku.

jos tilaat vaikkka koko menun juomineen, jossa esim. pääruoalle 12 cm punaviiniä, jälkiruoalle 8cm jälkiruokaviiniä jne. niin tarjoilija esittelee juoman ja kaataa lasiin tuntumalta. Hassua, jos tarjoilija heiluisi viinamitan kanssa siinä pöydässä. Mutta näin siis ainakin niissä " hienommissa" paikoissa olen havainnut

Ja tiskin toisella puolella oottaa 60 ihmistä juomaansa, niin siinä kun alkaa mittailla alkaa juominkien oottajat hermostua. Muutoin voi kaataa kahtakin yhtäaikaa(viina, likööri, landris...)

En lässytä, jos mä saisin varotuksen, niin joo, varmasti aiheesta(on tullu käytyä läpi alkoholilainsäädäntö)

lakia tähän sotkematta, ko. baarimestarin työpaikassa ON SÄÄNTÖ, että viini mitataan.

Ihan sama, mitä Demossa tai muualla tehdään, varoitus tässä tapauksessa oli täysin aiheellinen ja ansaittu.

Ärsyttää nämä " miksi minun pitää kun muutkaan ei" -tyypit. Sääntöjä ei haluta noudattaa ja siksi vedotaan vaikka mihin.

Nykyajan ihmiset ajattelevat näin - jokaisen pitäisi saada tehdä just sitä mitä lystäävät..

Laki on laki. Miksi ihmeessä jotkut jaksavat aina kitistä ja valittaa - säännöt ovat samat kaikille, that´s it!

Baarimestari ihan varmasti tietää, että juoma pitää mitata. Naurettavaa, typerää ja lapsellista siis itkeä sen takia, että tekee mokan ihan omasta tahdostaan.

Ja vielä naurettavampaa on se, että joku kaverinsa itkee sitä vauva-palstalla. Se on suorastaan pateettista.

Kasva aikuiseksi, ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat