Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli muiden kierukan poistaneiden apua kaipailen..

Mulla poistettiin Mirena joulukuun alussa kuukautisten oletettuna alkamispäivänä (kierrot on olleet koko ajan olemassa kierukasta huolimatta, mutta niukkana kyllä). Vuoto alkoikin seuraavana päivänä ja jatkui viikon. Sitten tuli 1 päivän tauko ja alkoi oikeasti runsas vuoto. Hyytymää ja muuta. Sitä kesti 4 pvää. Sitten loppui eikä mitään ole näkynyt.

Plussaa toivotaan kovasti mutta nyt en osaa edes ajatella mistä lasken kierron alkaneeksi. Siitä 1. vuodosta vai 2.? Jotenkin ajattelen,että jos se eka vuoto olikin siihen kierukan poistoon liittyvää. Nyt alkais olla mahdolliset testaamisajat. Epäilen ihan kamalasti raskautumista, kun esikkoa yritettiin yli vuosi.. Toisaalta, ei mulla silloin kierukkaa ollut ennen raskautta.

Miten teillä nuo vuodot? Oon lueskellut, että muillakin on ollut jotain erityistä kierukan poiston jälkeen. Miten kierto tasoittui, miten raskaaksi??

Kommentit (4)

Mirena poistettiin minulta joulukuun puolivälissä. Parin päivän päästä 2-3 päivää kestänyt pienehkö vuoto, minkä jälkeen ei minkäänlaisia vuotoja.

Tuliko sinulla poiston jälkeen mitään oireita esim. munasarjoihin tuntemuksia ns. nippailuja tms?

Itselläni oireita riittänyt sekoamiseen asti...siis myös selviä raskausoireita(2 lasta ennestääb).Ja olen täysin epätietoinen, mikä kierron pituus voisi olla, eli pitäiskö milloin ruveta testataamaan mahd. raskautta. Kierukan aikana ei kuukautisia, pieni vuoto n. joka kolmas kk, enkä siten tiedä kiertoni pituudesta mitään. Ennen kierukkaa se oli 30-35. 35 päiväätyhjennys- vuodosta tulisi joskus tammikuun puolen välin jälkeen täyteen...ei kai auta, kuin seurailla ja odottaa. Pitkiä ovat päivät, kunnes saan varmuuden!

Kierukka poistettiin syyskuussa ja kahden päivän päästä alkoi vuoto, jota luulin kuukatisvuodoksi mutta silloin oli vasta kp 23 ja kierukan aikana kierto oli suunnilleen 36 pv. Seuraava kierto olikin sitten 44 pv...ja nyt kaksi edellistä 32 pv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla edelleen samanlainen tilanne kuin aloitusviestissä. Ei vuotoa, ei mitään. kp35/29, riippuen siis mistä laskee.. Alavatsaa juilii aivan kuin vuoto olisi alkamassa mutta mitään ei näy.

Mulla ei ollut mitään " ovis" -nippailuja tai muutakaan poiston aikaan. Olin ajoittanut poiston normikuukautisten aikaan ja poiston yhteydessä tehdyssä ultrassa oli näkyvissä keltarauhanen eli ovis oli ollut n. 2vkoa ennen poistoa.

Nyt vaan täytyy olla K-Ä-R-S-I-V-Ä-L-L-I-N-E-N. Ei mulla mitään pakottavaa tarvetta olisi olla raskaana heti 1. kierrosta mutta eniten mua ressaa, meneekö kierto aivan sekaisin kuten ennen esikoista. Elimistön kesti melkein vuosi tajuta, että ei enää ehkäistä... Yli vuoden aikana silloin oli vain 3 normaalimittaista (alle 35vrk) kiertoa ja yhdestä eli viimeisestä tulinkin raskaaksi.

Poistatin mirenan 1.11. ja seuraavana päivänä alkoi vuoto, kuin normit kuukautiset ja sitten taas 2.12. seuraavat menkat eli kierto käynnistyi heti poiston jälkeen ja on nyt ollut tammikuussakin samanlainen.

Koitahan jaksaa odotella kyllä sekin asia vielä järjestyy :)!!!

Plussa onnea!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat