Vierailija

Työtehtäviin kuului liikkeen avaaminen, kenkien myynti ja myymälän järjesteleminen, asiakaspalvelu, rahojen laskeminen, tilitys sekä liikkeen sulkeminen itsenäisesti.

Työtehtävänä yritysten kulunvalvonta, avainten luovutukset, vieraiden vastaanotto, vieraskorttien sekä turvallisuuden ylläpito. Työnkuvaan kuului myös muita toimeksiantajien kanssa erikseen paikkakohtaisesti sovittuja tehtäviä.

Puutarha- ja myyntityöt, kesätyö. Työtehtävät kesäkukkien ja pensaiden hoito ja myynti. Liikkeen avaaminen ja sulkeminen sekä rahan käsitteleminen.

Kommentit (19)

Työtehtäviin kuului liikkeen avaaminen, kenkien myynti ja myymälän järjesteleminen, asiakaspalvelu, rahojen laskeminen, tilitys sekä liikkeen sulkeminen itsenäisesti.

The job includes opening the store, saling shoes ja running the store, client work, managing cash, closing the store at the end of the day, ups lapset kiukuttelee, gotta gooooooo....

Jos mä nyt väkerrän ekaa enkunkielistä cv:tä kesätyötä varten niin täytyykö sun henk. koht ottaa siitä kauheat pultit ja ongelma?? Miten mä ikinä voin oppia jos en mistään apua saa?? Kovasti yritän tässä samalla myös hakemusta vääntää!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja valehtelet ylemmillesi olevasi kielitaitoinen, vaikket oikeasti olekaan, tulisi heidän laittaa työpaikkailmoitus sinun nykyisestä pestistäsi.

Mä USKON että täällä on ihmisiä jotka auttaa ja kääntää noi mulle! EN vaan usko että kaikki on ihme nipottajia jotka vaivautuu vääntää kitisevän enpäsvarmaanauta- vastauksen!!

ap

Ratsastuksen opetus, nuorten hevosten ratsuttaminen ja kouluttaminen, tallityöt, hevosten ruokinta ja hoito.

Vahvuutenani koen vuorovaikutustaitoni erilaisten ihmisten kanssa ja kehittymishaluni. Työntekijänä olen tunnollinen ja työmoraalini on korkealla. Pystyn hyvää keskittymiskykyä vaativaan työskentelyyn. Pidän haasteista ja pyrin osaltani tekemään parhaani, että työmotivaatio ja ryhmähenki ovat korkealla.

niinkuin eilen sanoin EN OLE MISSÄÄN ENKÄ KENELLEKÄÄN KERTONUT OSAAVANI ENGLANTIA HYVIN!! työpaikka on iso firma jolla kaikki ilmoitukset enkuks, oma työni sisältää VAIN KAHVINKEITTOA:))

ap

Eihän kukaan jaksa noin pitkiä tekstejä alkaa kääntään. Ja moni tykkää nälviä, kun tietää että itse osaisi ja harmittaa kun sä olet työpaikassa jossa yrität luistaa.

t. av-psykologi

My job description included opening the store, selling shoes, arranging the store/premises, customer service, counting - and accounting money and closing the store independently.

My responsibilities also included controlling the expenses of the businesses (tarkottaako tuo kulunvalvonta nyt sit fyysista kulkemista vai?? korjaa itse) TAI controlling flow of businesses, handing over keys, working in the reception, as well as managing the guestboard and security. Job description also included other tasks which were agreed upon separately (anna jotain esimerkkejä!).

Gardening - and saleswork (summerjob). Job description: taking care of and selling the flowers and hedges. Opening and closing of the store as well as handling money.

Patrol industrial and commercial premises to prevent and detect signs of intrusion and ensure security of doors, windows, and gates.

Answer alarms and investigate disturbances.

Monitor and authorize entrance and departure of employees, visitors, and other persons to guard against theft and maintain security of premises.

Inspect and adjust security systems, equipment, and machinery to ensure operational use and to detect evidence of tampering.

Työtehtävänä yritysten kulunvalvonta, avainten luovutukset, vieraiden vastaanotto, vieraskorttien sekä turvallisuuden ylläpito. Työnkuvaan kuului myös muita toimeksiantajien kanssa erikseen paikkakohtaisesti sovittuja tehtäviä.

Puutarha- ja myyntityöt, kesätyö. Työtehtävät kesäkukkien ja pensaiden hoito ja myynti. Liikkeen avaaminen ja sulkeminen sekä rahan käsitteleminen.

Gardening ja retailing, summer job. Job description: growing and tending summer plants and hedges, sales of gardening products including flora, Opening and closing the store and maniging cash flow!

Tossa nyt jotain mistä voit muokata mieleisesi käännöksen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat