Vierailija

Mä tässä pohdin, että tuleekohan mun mielestä koskaan sellainen isä, joka TODELLA hullaantuu lapsiin. Me tässä aletaan kohta yrittään meidän esikoista, mutta mietityttää vain mies, että minkähänlainen isä siitä tulee. Tai siis tiedän, että varmaan loistava, koska kummilapsiaan yms. jaksaa leikittää ja höpöttää heidän kanssa, mutta aina kun omista lapsista tulee puhetta, niin asenne on se, että no kyllähän niitä voi yrittää jne. mutta miten sitten pärjätään taloudellisesti ja mitä jos niistä tulee narkkareita yms.

Ehkä tämä on vaan realisimia, että mies miettii, että mitä omille tuleville lapsille sattuu yms., mutta jotenkin toivoisin, että mies olisi AIVAN innoissaan siitä, että aletaan yrittään, hössöttäs vähän tms.

Ehkä mä olen vaan itse hermona ja toivoisin enemmän tukea mieheltä. Vaikka turhaan kai marisen, kun mies on kuitenkin todella ihana mies ja kunnollinen ja haluaa sentään lapsia! Voisihan tilanne olla se, ettei hän edes haluaisin lapsia.

No, aika sekava teksti, mutta kommentteja olis kiva kuulla.

Kommentit (3)

että alkaa yrittämään lsta sun kanssa. Miksi hemmetissä raskaana olevaa naista pitäisi jotenkin erityisesti hemmotella ja paapoa ja huomioida. Eikö se raskaus ole ihan normaali fysiologinen tila elämässä. Jotkut naiset vaan näyttävät vaativan miehiltään " pikkuisen liikaa" . Pitää innostua lastenhankinnasta kuin naisen, hemmotella naista kuin kuningatarta, olla jumalainen seksipeto (jos nainen niin haluaa) tai sitten pidättäytyä kaikesta seksuaalisesta (jos nainen niin haluaa), tehdä ilmeisesti kaikki kotityöt raskausajasta eteenpäin, hoitaa lasta kuin äiti (ehkä imetystä lukuunottamatta) ja olla perheen elättäjä ja sanoinko jo jumalainen rakastaja?

Eiköän se mies siitä lapsesta innostu, kun siitä on jotain konkreettista näyttöä. Ei miehet haaveile kuin naiset.

Ei ollut mulle kovin kummoinen isä, ei osannut olla. Kun ekaa lastenlastaan oli sairaalassa kattomassa, niin istui vauva sylissä pitkän aikaa... On ollut todella osallistuva vaari siitä lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat