Vierailija

Mies lähdössä ja pitäisi keksiä jotain mitä kannattaisi tuoda sieltä..

Ainakin pyydän clinigue tuotteita..

Mitäs muuta?

ps. olen ns. iso tyttö, eli kokoa 44-46, olisko joku farkkumerkki jossa olisi myös isoja kokoja?

Kiitos!

Kommentit (18)

Mä en vain tosiaankaan tiedä juurikaan mitään merkkivaatteista : )

Eli auttakaa pliis..

Meillä myös lapset 3 ja 11v, pojat. Heillekin varmaan vaatteita? Lenkkareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Cliniquen päivävoide, yövoide ja silmänympärysvoide.

Tigin shampoo, hoitoaine ja vaha

Merkki t- paitoja (mies toi kerran ja oli hyvä laatu)

Lapsille jotain vaatetta

Ja itselleni farkut kokoa 16-18?

Kiitos kaikille neuvoista!

ps. miehellä yksi päivä aikaa nopeasti tehdä ostoksia (on työmatka)

ap

mutta sellaiset lenkkarit, missa on pyorat kantapaassa pojille. Niilla nakyvat lapset jaksavan suurissakin kauppakeskuksissa. Maustesekoituksia ja marinaadeja monet taalta ostavat.

Keväällä kun oltiin jenkeissä, niin ostettiin matkalaukullinen vaatteita, esim. outleteista tuli ostettua merkkifarkkuja 8 taalalla kappale. Muutkin vaatteet olivat edullisia. Laskettiin että säästettiin hankinnoilla lentojen hinnat ja vähän ylikin.

Paikallistuntemuksesta on apua halpojen outlettien löytämiseen.

Kaikki lasten vaatteet ovat täällä paljon halvempia kuin Suomessa. Lenkkarit eivät niinkään. Niitä ei kannata raahata, painavat ja vievät tilaa. Kosmetiikka on halvempaa, samoin llelut, korut, kirjat, dvd:t (tarkista dvd-laitteesi, voiko katsella yli aluekoodien), tietyt merkkituotteet aikuisillekin. Mni asia nyt dollarin halpakaudella on järkevää tuoda täältä, mutta parasta tehdä niin, että miehesi soittaa ja mailaa sinulle ja kertoo, mitä siellä päin on esim alessa juuri silloin kun hän siellä. Vaikka osata muuten pyytää.

Itse kun lähden työmatkalle, niin en lupaile tuoda tiettyjä juttuja lapsille, sillä lähes aina jotain viivytystä ja muutosta sattuu eikä kerkeä koluamaan kauppoja niin kuin oli aikonut. Ja mies kun lähtee työsreissulle, niin korkeintaan jotain lentokentältä löytyvää voidetta tms pyydän jos aikaa sattuu jäämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat