Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (14)

Värjäytän yleensä talvisin hiukset kampaajalla, koska haluan monivärivärjäyksen. Kun taas kesällä värjään itse (olen luonnostani aika vaalea), koska aurinko kuitenkin vaalentaa kivasti hiuksia aurinkoraidoille & iho on ruskea, joten liika vaaleus ei saa kasvoja näyttämään lakanalta, kuten talvella tekee, jos en ota vähän tummempia raitoja joukkoon... Kesän jälkeen tosiaan yleensä mainitsen, että itse on värjätty ja nyt tarttis taas korjata tilanne. ;o))

Mutta kosmetologilla taas olen kahdestikin törmännyt sellaiseen, joka suu vaahdossa paasasi kasvojenhoitotottumuksistani...jotka muuten ovat ihan normaalit: illalla puhdistus, kasvovesi & voide, aamuin kasvovesi & voide + viikottain naamio & kuorinta. Mutta kun se ongelma oli ne käytetyt tuotteet - Lorealin marketti puhdistusvaahto kuulemma aiheuttaa mustapäät nenääni ym. ym. ja joku toinen aine teki ihohuokoset isoiksi. *huoh* Ihan puuta heinää piti kuunnella, jossa pointtina oli, ettei millään muulla saa naamaansa puhtaaksi kuin heidän myymillä tuotteillaan. Myöhemmin vaihdoin tuotteet apteekin Cliniderm-tuotteisiin, mutta niistä kosmetologi (asun pienessä kaupungissa, joten ei ole oikein voinut kosmetologia vaihtaa...) ei ole kai kehdannut mitään mainita, kun tokkopa apteekissa paskaa myydään. Siitä huolimatta nenänpäähän tulee joskus mustapäitä ja ihohuokoset ovat laajentuneet poskilla - kuten äidillänikin...

eli en mene sellaiselle kampaajalle enää, joka kitisee siitä, että värjään itse hiukseni. Maksan palvelusta, en haukkumisesta.

Samoin lopetin käymästä sellaisella kosmetologilla, joka ain akauhisteli suureen äänee, että onpas kuiva iho ja näee, ettei ole kunnolla hoidettu. Asian olisi voinut sanoa asiallisemmin.

Vaihdoin palveluntarjoajaa ja tämän uuden kanssa yhteistyö pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poikkeuksena on tietenkin jokin tosi paha juttu, esim. Vähän aikaa sitten oli tyttö asiakkaana joka oli tukkansa pilannut niin pahasti että se oli jo aika hilkulla että tippuu päästä. Ikää oli kai 12 vee, niin silloin oli sanottava etä nyt jos vielä vaihdat väriä niin sulla tippuu tukka päästä. Tai jotain muuta samanlaista, esim. rikkinäinen päänahka..

maininnut finneistä yms. Kampaaja ei kommentoi omaa väriäni, ellen mainitse asiaa. Kerran olin (eri) kampaajalla, ja olin aamulla värjännyt jollain punaisen sävyllä ja siihen laittanut vielä raitoja. Hän kehui vuolaasti hiuksiani, ja ne olivatkin sillä kertaa melko upeat!

Aika monesti on sitten itkien kampaajalle menty korjaamaan tilannetta, ja kyllä sitä kommenttia on tullutkin, jos tukka on melkein pilalla. Ja hyvä niin. Vuosia siinä kestikin ennen kuin älysi olla hölmöilemättä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat