Seuraa 

Heip!

Olen aika ymmälläni kun kakkonen ois toiveissa ja yk 3 nyt käynnissä. (Esikoinen tärppäs yk2.) Yk1 ja 2 olivat molemmat ylipitkiä kiertoja, vaik normaalisti melko tarkat kierrot, ei hormooni ehkäisyä. Gyne tarkastuksessa kaikki ok. Gyne suositteli oviksen tikuttamista ja nyt sitten se menossa tässä kierrossa. En ole ennen ikinä tikuttanut ja aloitin sen nyt tänään kp11/30... hieman on limoja ollut liikkeellä eilisestä lähtien, mutta testissä ei tullut esiin minkäänlaista testiviivaa??? Ei edes haamuista haamuinta. Olin käsittänyt et yleensä tulee monille sellainen haalea viiva vaik koko kierron ajan ku sitä LH:ta erittyy aina vähän ja mulla kuiteski pitäis olla kaiken järjen mukaan ovis lähestymässä viikon sisällä jos kierto olis normaali, niin ei mitään?? Jos kierto on taas 37pv niin sittenhän se on vasta kaukana edessä, mut miksi sitten limat on alkaneet?? Huh huh, miten rasittavaa tää lapsen yrittely on. Viestini on varmaan melkoisen sekava, koska oon itsekki ihan sekaisin ja ymmälläni. Mut jos joku sai jostain kiinni ja on kuullu tai kokenu jotain aiheeseen sopivaa, niin PLEASE kerro se minulle, niin saisin edes jotain tolkkua tähän hommaan. Lähinnä se siis eniten kiinnostaa, et onko muitakin joilla testi täyttää totaalia negaa ja silti ovis vois olla tulossa tässä kierrossa?

Adelein yk3 kp11/30...

Kommentit (5)

Ne saattaa näyttä ensin haamua. Sitten täysin negaa. Sitten taas haamua ja sitten yht' äkkiä pärähtääkin se selvä plussa ruuutuun.

Näin ainakin itselläni.

Ja jos tikuttelua jatkaa tuon plussan jälkeen. Mitä ei siis kannata tehdä.

Niin saattaa näyttää seuraavana päivänä jo negaa. Sitten taas haamua.

Toissa iltana sain näkyviin haamuista haamuimman ja eilen pärähtikin ruutuun sitten meidän mielestä yhtä tumma viiva kun kontrolli ja tänään taas haamuista haamuin. Eli mahtoikohan se ovis nyt sitten olla eilen, vai miten tuo nyt sitten olisi tulkittavissa?? Aion testailla vielä ainakin viikon, koska kierrot on ollu nyt niin pitkiä ja jos ovis oli eilen se ois ollu 27pv kierron mukaan... Saapa nähdä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

varmaan ihan normaalia, että noilla kp:llä näyttää negaa. Voi tulla sitten hetkessä tummempaa viivaa ja/tai plussaa. Varmaan sulla vasta muutaman päivän päästä jos kierrosta tulee 30? Limat on siitä outoja, että itselläkii voi olla ihan eri aikaan kun ovis. Siis lisäksi. Ettei noostä aina " ota selvää" ;)

Tässä nyt jotain,

Tutti

Itse nyt raskaana ja siinä kierrossa kun tärppäs, niin ovistesti oli ensin ihan puhdas nega, ei mtn haaleetakaan viivaa ja sit jo seuraavana iltapäivänä olikin jo suht vahva ja tumma viiva ja sitä seuraavana aamuna ja oikein selvä plussa=)2krt päivässä tikuttelin otollisimpina päivinä,kun osasin odottaa ovista,ettei vaan mene oh=). Itsellä iltapäivällä oli aina vahvempi viiva kuin aamulla.Joissain testeissähän lukeekin, ettei aamupissasta tekis. Ovistikkujen avulla meillä tärppäs toisesta kierrosta, joten en hirveä asiantuntija niissä ole, mut ei mullakaan aina tullut sitä toista viivaa ollenkaan, kun huvikseni testasin ihan alku ja loppukierrostakin.

Ja kuitenkin toivottu tulos siis saavutettiin niinkin nopeasti=))

Teille vastanneille!! Hätäilin siis taas aivan turhaan. Odotellaan vaan rauhassa ja toivotaan, että se plussa sieltä ylipäänsä tulee, ettei ole mennyt kierrot niin sekaisin. Tää palsta on kyllä siis maailman paras :) Missä muualla sais höyrytä ja kysellä aina kaikkea ilman et sua katotaan ihan kahjoksi.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat