Vierailija

Mulla vaalennut suorat hiukset. Nyt kainaloihin/ lapaluihin asti. Haluan ehdottomasti 10 cm lisää pituutta eli ENSIMMÄISEN KERRAN KUNNOLLA PITKÄT HIUKSET!! Nyt olen päättänyt että se onnistuu!!

noin 5vkon välein käyn tyvivärissä ja kotona pesen ja hoidan hyvillä tuotteilla.. latvasuojaa käytän ja naamioita. Tähän asti melkein joka kerta tai joka toinen kerta kampaajalla on leikattu latvaa, joten kasvu junnannut TOSI KAUAN OLKAMITASSA.. mutta nytpäs en annakaan leikata!! joskus maaliskuussa vasta tasoitus puoli senttiä-sentin!!

Aloin syömään Piimax-biotiinitabletteja joita saa ottaa 3 päivässä. Onko muita valmisteita joilla tukka kasvuun??

Kommentit (10)

välein vähän napsauttaa latvoista pois niin lähtee ne kuivat latvat pois. Ei kannata joka välissä käydä leikkuuttamas koska sittenhän se " kasvanut" osa aina leikataan pois. Vähän pitemmät saksimisvälit niin ehtii esm. 3 kuukaudessa kasvaa pituutta sen jonku sentin...Kyllä latvoja kannattaa tosiaan välillä leikkuuttaa kuitenkin.

Minulla on ollut elämäni aikana usean kerran pitkät hiukset, jättänyt vaan väliä kampaajalla käyntiin ja siinä se. Latvat pidän aina siistinä. Sitten kyllästyn ja leikkautan lyhyemmäksi. Aivan lyhyttä mallia minun on turha leikkauttaa, koska se pitäisi siistiä kolmen viikon välein, ei jaksa. Samanlainen hiustenkasvu on myös omilla lapsillani, siis perinnöllistä kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jos oli niin äsken kirjotti että ensimmäistä kertaa elämässä ois pitkät hiukset.. täh??

Minulla on ollut elämäni aikana usean kerran pitkät hiukset, jättänyt vaan väliä kampaajalla käyntiin ja siinä se. Latvat pidän aina siistinä. Sitten kyllästyn ja leikkautan lyhyemmäksi. Aivan lyhyttä mallia minun on turha leikkauttaa, koska se pitäisi siistiä kolmen viikon välein, ei jaksa. Samanlainen hiustenkasvu on myös omilla lapsillani, siis perinnöllistä kai.

[/quote]

minusta jotenkin naurettava aikuisella ihmisellä.. Jos tukkasi on jo lapaluihin asti, ni miksi ihmeessä semmonen liehuke? uteliaisuuttani nyt vaan kysyn. :)

Jos kerran joka toinen kerta leikattu ja eli n.10 viikon välein, silloin olisi leikattu joka kerta noin 2cm-3cm??

Monilla suomalaisilla ei hiukset kasva olkapäitä pidemmälle, vain harvoilla kasvaa puoleen selkään asti tai pidemmälle....

eikä siihen yleensä auta mitkään luontais tuotteet, mutta saahan sitä kokeilla...

T.Parturi-Kampaaja

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat