Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tarkoitan noin yleisesti ottaen, en sitä mikä kunkin kasvojen muotoon sopii.

Sivut

Kommentit (44)

ehkä siksi, että vanhemmilla ihmisillä on usein lyhyet hiukset. Miksiköhän muuten Suomessa niin? Monissa eteläisemmissä maissa ei näe vanhoja naisia juurikaan, joilla olisi lyhyet hiukset.

Ja kuulemma anyway ainakin on seksikkäämpää ;) Arvaatte varmaan, olenko " saanut" leikkauttaa omani... Parikymppisenä halusin lyhyet hiukset häiden jälkeen, mutta mies tyrmäsi idean. Nyt 35-vuotiaana voin sanoa, että onneksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja nainen oli ainakin 70v. Hän oli upea ilmestys ja nuorn näköinen.

Ei voi sanoa että nuorentaako vai vanhentaako, koska se on monien asioiden summa :)

Lyhyet hiukset taas vaativat kasvoilta tosi paljon tehdäkseen kantajastaan hyvännäköisen saati nuorekkaan. Esim. Päivä Räsänen oli mun mielestä paljon nuorekkaampi pitkissä hiuksissaan kuin nyrhittyä, ei millään pahalla. Ja tosiaan toi Rakel Lignell on hyvä esimerkki, onneksi on pitänyt pitkät hiuksensa! Tai ajateltaa jotain Samulinia mummotukassa, hui.

Pitkistä hiuksista saa loihdittua upeita kampauksia, ei niitä ole pakko pitää auki, jos ne ei ole (enää) paksut.

Itse ainakin näytän lyhythiuksisena vanhemmalta kuin pitkillä hiuksilla.

Ja muutenkin..kyllähän hyväkuntoiset, paksut ja pitkät hiukset on kauniit..lyhyet voi olla pirteät ja räväkät, mutta harvemmin todella kauniit.

Eri asia on, jos ne pidetään kiinni tai on jonkinlainen kampaus, mutta vapaana roikkuvat pitkät hiukset vanhentavat. En ole vielä tavannut ketään, jolla näin ei olisi.

Ei niistä kukaan mitään " loihdi" , niskassa roikkuu tai ponnarille sutaistaan.

Eikä peli ole pelattu,jos kerran " erehtyy" leikkaamaan - tukka kasvaa (uskokaa pois). Jos tukankasvunne on kovin heikkoa, ei tukkanne todennäköisesti pitkänäkään ole mikään kaunistus...

Kokeilkaa vaan rohkeasti erilaisia juttuja, hiusten kanssa mikään ei ole peruuttamatonta.

On ehkä aika paljon kiinni muustakin tyylistä, mutta varmaan yleisesti ottaen pitkät hiukset sopivat parhaiten nuoremmille. Itse olen 34v ja mulla kans vaiheittain lyhenemässä tyyli. Ihan lykyeksi tuskin leikkautan, mutta sellaiset jotka kuitenkaan eivät ihan olkapäille asti yltä, voisi olla ok. Mulla on vaihdellut hiukset ihan lyhyestä puoleen selkään, nytkin vielä hojonkin lapaluihin asti, mutta ei siis enää kauaan.

Hyvä huomio (en muista numeroa) suomalaisten naisten hiuksista. Miksi pitää olla sellainen nyrhitty malli, kun voi muutenkin leikkaamalla saada nätin ja nuorekkaan tukan?

Tyyppikysymys, nuorentaako vai vanhentaako pitkät hiukset. Mutta tosiaan lyhyet on harvoin upeat. Räväkät ehkä, mutta ei varsinaisesti upeat/kauniit.

Pitkä tukka voi olla todella upea vanhallakin naisella, esim. 60+ anopillani on paksu tumma tukka ja pitkä malli sopii hänelle todella hyvin. Joskus hän nyrhi sellaisen kananpersemallin ja vanheni ihan silmissä, rypyt tulivat paremmin esiin. Tukka pehmentää vaikutelmaa. Lyhyt tukka vaikuttaa myös pukeutumistyyliin ja näyttää tyhmältä muuten naisellisesti pukeutuvalla, jos taas on sporttinen tyyli, lyhyt tukka sopii varmasti paremmin.

Itse ole tyytyväisin puolipitkässä, pitäisi taas hetiä leikkaamaan kun tukka on venähtänyt niin pitkäksi että tulee pidettyä aina ponnarilla. Se kyllä vanhentaa ainakin minua.

Jos on joku maantienvärinen, ohut hiirenhäntätukka, niin ei kai se nyt ketään ainakaan nuorenna. Mutta jos taas on upeat, pitkät hiukset, ei ne nyt ainakaan vanhemman näköiseksi ketään tee! Eikös moni nimenomaan leikkaa parikymppisenä kauniit, pitkät hiuksensa vain siksi, että näyttäisi ns. aikuiselta...? Ja sitten katuu ja alkaa moittia pitkähiuksisia rumiksi ;)

Niillä harvoilla keski-ikäisillä naisilla, joilla olen tosi pitkät ja kauniit hiukset nähnyt, on ne olleet pelkkää plussaa ja nuorentaneet heitä monta vuotta! Myös vanhuksilla upeannäköistä, jos voivat laittaa hiuksustaan kampauksia vielä eläkeiässäkin :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat