Vierailija

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta tarkasta keliaatikolta pitääkö olla luotaisesti gluteeniton jauho vai riittääkö muunnltu tärkkelys..

Aika tarkkoja juttuja.. Niin ja pullia ei saa paistaa samalla pellillä tavisjauhotettujen kassa eikä edes samlla leivinpaperilla...

T: gluteeniton.

siis gluteenittomista jauhoista voi leipoa, mutta pulla on kaikista vaikein tehdä niillä, koska niissä ei ole sitkoa. Helpompi on tehdä kakkuja, muffinsseja, piirakkaa, kääretorttua jne. Ja gluteenittomissa jauhoissa on kyllä vehnätärkkelystä, mutta gluteeni on poistettu. Herkimmät keliaakikot tarvitsevat LUONTAISESTI gluteenittomat jauhot, joissa ei ole ollenkaan vehnää (samoin kuin vehnäallergiset). Jos et jaksa leipoa, niin kauppojen pakastealtaissa on aika hyvä valikoima valmiita leivonnaisia.

Minkä minä opin vasta viimevuonna. Olen aina käyttänyt muotao keliaatikko joka on minusta korvaan oikeampi. Mutta virallisestihan tuo on " kikko"

-gluteeniton

Vierailija:

Lainaus:

Minkä minä opin vasta viimevuonna. Olen aina käyttänyt muotao keliaatikko joka on minusta korvaan oikeampi. Mutta virallisestihan tuo on " kikko"

-gluteeniton

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat