Vierailija

Kommentit (16)

Mulla ekat allergiat tuli teininä sitten oli piiitkä tauko 30vuotiaana tuli kaaos ja näköjään nyt kun lähestyn 40 vuotta niin lisääntyy vaan. Komekymppisenä jäi pois tosiaan viljat, kala, kananmuna jne... nyt näyttää sille että noi lisäaineet mm. e 202 jota on kaikkialla tekee tepposia... Mutta lupaan että tähän tottuu . Ja ruokaa rakastan minäkin mutta kummasti on oppinut soveltamaan. Ravintoloissa ei kamalasti voi käydä tutuissa paikoissa kyselen usein mitä on käytetty ja millä saavat maustaa.. Kun oppii avaamaan suunsa niin selviää hyvin.

-11-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en voi syödä: viljoja enmaitoa en kalaa en tiettyjä hedelmiä en tiettyjä kasviksia en kaikkia säilönta-aineita en mausteita... jne.. lista on loputon...

Mulla just selvitellään erinäisiä allergioita, vasta nyt aikuisiällä. Onneksi lista ei varmaan osoittaudu noin pahaksi, mutta erilaisia ruokia rakastavana tuntuu ikävältä alkaa karsimaan syömisistään yhtä sun toista ja vahtia pakkausmerkintöjä. Muutamiin allergioihini olen jo tottunut vuosien mittaan, mutta tuntuu ankealta alkaa kartoitus uudestaan ja opetteleminen ja välttely varsinkin, jos listasta tulee kovin pitkä ja siihen tulee paljon tavallisia ruoka-aineita.

Kerro mulle, että tähän taas oppii eikä tää rajoita elämää liikaa. Pliis:-(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat