Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meidän perheellä on asiat siis aivan hyvin... lainaa ei paljoa ole ja ollaan onnellisia ja onnekkaita kaikinpuolin: oma talo maalla, 2 lasta ja kolmas tulossa jne jne.

Kuitenkin kokoajan salaa olen kateellinen miehen siskon perheelle, jolla tuntuu olevan aivan epärealistinen elämäntyyli verrattuna esim siihen mitä tienaavat... Miehen sisko on ikuinen kotiäiti, joka ei tällä hetkellä saa mistään rahaa (lapset jo niin isoja -> ekaluokkalaiset nuorimmat), miehensä on maanviljelijä joka myös myy metsästään tekemiään puita (jonkinsortin metsuri?) ja tekee satunnaisesti autonkorjaustöitä ja muita traktorihommia. Silti heillä tuntuu olevan rahaa AIVAN KAIKKEEN! Kävivät juuri etelässä koko porukka (6 henkeä) ja sitten tuli lapsille joululahjoja taas hirveästi ja kalliita... nyt olivat ostaneet uudet sängyt jotka maksoivat jotain 2-3 tuhatta euroa... nyt suunnittelivat, että ostavat uuden tietokoneen entisen (joka myös melkein uusi) tilalle...

Ja heidän normaali elintasonsa ei tunnu kärsivän tästä yhtään, ts. ruokaa ei osteta halvinta mahdollista eikä laiteta mitään pelkkää jauheliharuokaa kokoajan ja lapset saavat usein uusia vaatteita, rouvalle myös itsellään tuntuu olevan varaa ostella hienoja vaatteita itselleen ja kotiin uutta sisustusta.

Olen itselleni jo kiukustunut, kun edes ajattelen näin mutta en voi sille yhtään mitään että olen katkera siitä, kun jotkut tuntuu pääsevän elämässä niin paljon helpommalla kun toiset!

Silti meilläkin on asiat hyvin, vaikkei olekaan varaa ostaa kun 400¿:n uusi sänky ja sitäkin pitää harkita tarkkaan.

Rahassa ei se onnellisuus piile, sen tiedän kyllä mutta tälle tunteelle ei voi mitään! =/ Joskus se tulee oikeen vyörymällä ja sitten ryven itsesäälissä, enkä osaa iloiten katsella heidän uusia juttujaan tai hauskoja lomakuvia!

Äh, vähänks olen typerä katkera akka!! =O

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat