Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tarkoitan, että kun lapset valitsevat kenen kanssa minäkin päivänä ovat, eli toisinaan ovat yhden kaverin kanssa ja toisinaan toisen.

Tämän päivän hassu ilmiö myös pojilla! on, että ollaan vain yhden kaverin kanssa (ennenhän vain tytöt kyhnäsivät kahdestaan) kerrallaan.

Itse olen sitämieltä, että lasten tulisa itse saada päättää kenen kanssa ovat, ei ole pakko olla kaikki yhdessä, koska aina ei leikit ihan täsmää.

Kommentit (6)

Ainoastaan silloin jos tiedän tyttäreni luvanneen olla jonkun kanssa, mutta aikoo pettää lupauksen, olemallakin toisen kaverin kanssa, niin silloin olen sanonut että, " ei ole reilua, toinen odottaa ja pettyy, tykkäätkö kun sulle tehdään niin" ?

Ja on hänelle tehtykin. Mutta sellasta se on, niin oli omassakin lapsuudessani. Traumoja en saanut.

Ja olen myös sitä mieltä että, ketää ei saa syrjiä. Esim. koulussa jättää välkillä joku jatkuvasti yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sa. oku päivä leikit käyvät yksiin toisen knassa ja toisena päivänä toisen ja riidat, kinat selvitettävä itse, eriasia jos on kiusaamista, mutta pikku kinoihin, esim. toi ei ole mun kanssa ja se sanoi näinja noi, ei mielestäni pidä aina puuttua.

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat