Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mulla luultavasti nyt rv9 (eka neuvola vasta keskiviikkona). Torstaista asti oon ollu sairaslomalla (eilen oli viimenen päivä plus nyt 3 vapaata). Oireina ollut kamala päänsärky, niinkuin olis migreeni tulossa. Palelee ja tuskanhiki vuorotellen. Välillä kylmä pyyhe otalla oon joutunut nukkumaan, särkylääkettä ei tahdo saada nielastua. Oksentamassa oon joutunut muutaman kerran käymään. Syönyt en oo juuri mitään, ehkä kerran kaks päivässä pikkumurusen. Nyt alaselkä sairaan kipeä. Johtunee varmaan osaksi myös siitä että oon nukkunu melkein koko ajan torstaista asti, muutaman tunnin pystynyt olemaan hereillä ja heti tulee huono olo. Nyt vointi pikkuisen parempi ja pystyin puoli kuppia kahviakin juomaan (jospa auttais tähän päänsärkyyn??!!)

Mietin välillä että meenkö päivystyksessä käymään vai soitanko huomenna lääkäriajan vai oottelenko neuvolaan menoa?? keskiviikkona olis töihin meno neuvolan jälkeen mutta en taida kyetä mitenkään päin. Ellei ihmeitä tapahdu.

Tämä on kolmas raskaus ja tuntuu että kaikissa on ollut erinlainen pahoinvointi.

Kommentit (13)

Kolme sormen leveytta rannenivelesta kyynarpaata kohti kyynarvarren sisasivulla. Pyyda miesta hieromaan molempia kasivarsia yhtaaikaa tai osta rannekkeet (esim. Acuband). Auttavat 5-10 minuutissa - jos ovat auttaakseen. Mina kaytin kun jouduin luennoimaan kesken pahimman aamupahoinvoinnin... Inkivaaria myos imeskelin aamuisin bussissa.

Tsemppia! Toivottavasti olosi helpottuu pian, kuulostaa vakavalta.

Oletko kokeillut auttaisiko se yhtään, että säännöllisin väliajoin söisit tai edes joisit, vaikka mehua?

Mulla nimittäin tuli aina tosi paha olo, jos ruokavälit kasvoi yli 2-3 tuntisiksi. Alkoi vapinalla ja tuli tuskanhikeä yms.

Ilmeisesti verensokerin laskuun liittyi.

Ja oletko kokeillut inkivääriä, siihen moni uskoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yritä juoda mehukeittoa tai liha/kasvislientä. Raskauspahoinvointi voi olla tosi kamalaakin, saikkua voit saada lisää ja jos menee oksentelu ihan hirveäksi, niin voit joutua sairaalaan tippaan.

Sulla on nestehukka ja munaisiasi kivistää.

Imeskele vaikka jääpaloja ja jäisiä hedelmiä jotta saisit nestettä. Koeta juoda reilusti niin se varmasti jo helpotta oloa.

Tämän päivän olo ollut hieman parempi ja pystyssä oon ollu kahestatoista asti. Kaippa tässä täytyy lähteä sinne tk; seen. Pissatulehdus saattaa olla, just juttelin kätilökaverini kanssa. Jospa siellä jaksais istua oottelemassa ettei kupsaha.

isäntä ei löytänyt oikeanlaista maustamatonta jukurttiakaan kaupasta kun perjantaina kävi, se olis ehkä voinu mennä alas. Alkuun siitä oli apua kun söi usein mutta kun tää repes päälle niin ei oo saattanu laittaa mitään suuhun.

että ei siihen mikään auta. Vaikka päällään seisoisi.

Loppuu sitten kun loppuu.

Se tavallaan lohdutti. Et ei ole oikein mitään keinoja, jolla voisin oloani parantaa. Oksu tuli, jos oli tullaakseen.

Molemmilla kerroilla viikoille 16 saakka.

ottivat virtsanäytteen ja sen mukaan lääkäri määräs antibiotteja: Penisilliinikuurin vaikka sanoin nimenomaan olevani allerginen sille! Ihanaa, nyt märisen täällä kun en tiiä mitä tehä. Aamulla pitää yrittää lähteä vaihtamaan se. Kävi apteekissa mielessä että luen pakkasuselosteen mutta siellä oli niin ruuhkaa kun viikonloppu ja ilta. Paskat kun tekis mieli hirttää se lääkäri!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat