Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mies on ihana isä lapsille ja muutenkin kaikki menee suhteessa hyvin mutta seksi ei luista...

Jotenki nyt tuntuu siltä et mitä pitäs tehdä, tätäkö tää nyt on lopunelämää. Seksiä on riittävästä n. 10 kertaa kuukaudessa joista kerroista minä saan orgasmin ehkä kaksi kertaa. OIsko vinkkejä millä piristää seksielämää. Onko kukaan käynyt seksiterapautilla?

Miehelle oon puhunut monta kertaa.. mut ei niin ei. Se loppuu siihen ku hän saa. Aina ei tekis mieli hoidella itteä kädellä loppuun...

Kommentit (9)

minua vaan hävettäisi miehenä jos nainen vieressä hoitelee itseään siksi minä en pystynyt, ennen tai jälkeen aivan sama. Hame päälle sellaiselle miehelle ja keittiöön.

M40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotenka tehdään niin, että hän hoitelee minut eka. Sitten minä hoitelen miehen. Jonka jälkeen mä vielä usein hoitelen itse.

Mutta tosiaan, me ei olla vielä varsinaista yhdyntää harrastettukaan. Siinähän ei sit vaan voi mitään jos mies laukeaa ennen naista. Entä jos mies antaisi sinulle esileikin yhteydessä kunnon hoitoa?

Juu, sanoit kyllä, että vaikea selittää, mutta ihan oikeasti kiinnostaisi miehen näkökulma tähän. Ja etenkin se, miltä laukeamisen jälkeen sitten tuntuu ja miksi naisen tyydyttäminen laukeamisen jälkeen on hankalaa. Onko se epämiellyttävää? Raskasta?

Ei sitten pätkänkään vertaa vaikka dildottaisin itseäni vieressä. On sanonut että kaikki halut katoaa ja mikään ei nappaa enää.

Onneksi oma mieheni kestää niin, että itsekkin saan, mutta kaksi kertaa on käynyt niin, että hän on saanut ensin ja minä en ole saanut. Ekalla kerralla hän nousi ylös ja meni vessaan pesulle ja sitten minä huutelin perään, että mikäs unohtu. Mies ei tajunnut ollenkaan. Selitin hänelle asian ja sanoin, että minä haluan myös. Niimpä mies sitten dildotteli minut loppuun vaikka ei innostunut aiasta ollutkaan.

Seuraavalla kerralla mies hoiteli minut loppuun ilman pyyntöä.

Suosittelisin puhumaan kunnolla, selittää, perustella jne. Jos miehesi saa oikeastaan aina ennen sinua, niin mielestäni silloin voisitte hoitaa asian niin, että miehesi nuolee/sormettaa sinulel ensin orgasmin ja sitten vasta siirrytte yhdyntään. Ainakin muutamat tuttavani, joilal mies saa aina ensin eikä kestää kauaa, niin mies ensin nuolee ja sormettaa naiselle orgasmin ja sitten vasta siirrytään yhdyntään.

Kyse ei ole välinpitämättömyydestä. Vaatii luonteen lujuutta hoidella nainen oman laukeamisen jälkeen. Seksi ei voisi olla vähempää mielessä, kuin juuri laukeamisen jälkeen. Vaikea selittää miltä se tuntuu. Naisen huomioiminen on kuitenkin palkitsevaa jälkeenpäin.

M30

Vierailija:

Lainaus:

se loppuu siihen, kun miehesi saa? Kuulostaa siltä, että hän ei välitä sinun nautinnostasi. Mikä mies se sellainen on olevinaan, joka vain panee muttei sitten hoida naistaan tyytyväiseksi (vaikka nainen kaiken lisäksi vieläpä pyytää kovasti!), vaan ainoastaan tyhjentää kassinsa!?

se loppuu siihen, kun miehesi saa? Kuulostaa siltä, että hän ei välitä sinun nautinnostasi. Mikä mies se sellainen on olevinaan, joka vain panee muttei sitten hoida naistaan tyytyväiseksi (vaikka nainen kaiken lisäksi vieläpä pyytää kovasti!), vaan ainoastaan tyhjentää kassinsa!?

meillä minä en useimmiten saa, koska ei ole esileikkejä juurikaan.. joskus kun mieheni on " hurjalla" tuulella hän hoitaa minulle kunnon orgasmit juuri sormettamalla, dildolla tai nuolemalla, nyt sekin tosin vähentynyt radikaalisti. En kehtaa painostaa miestä enää tämän asian suhteen ,ettei hän loukkaantuisi lisää, mutta monesti itsestäni tuntuu että olen vain tyhjennys astia hänelle..;(

Vierailija:

Lainaus:

minua vaan hävettäisi miehenä jos nainen vieressä hoitelee itseään siksi minä en pystynyt, ennen tai jälkeen aivan sama. Hame päälle sellaiselle miehelle ja keittiöön.

M40+

Tai no mun mies häärää kyllä keittiössä koska on kokki mutta sänkyhommissa on loistava. Mä en katselisi päivääkään tollasta itsekeskeistä paskiaista jota kiinnostaa vaan omat halunsa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat