Vierailija

Kommentit (13)

laita sellasta jota ei huuhdella pois.

itselleni on laitettu hoitoainetta jo ihan pinenstä lähtien kun ei sitä tukkaa olis saanut muuten selville, niin pitkä ja paksu kun oli ihan taaperoikäsenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

XZ:n kosteisiin (suihkun jälkeen) hiuksiin suihkutettava ja kammattava suklaa-vanilja-hoitosuihke. Ei silikonia eikä tietääkseni mitään " myrkkyjäkään" , lisäksi kotimainen. Meillä ainakin tykätään! :) Ja saa ihan Prismoista/Cittareista.

Kannattaa vain valita vaikka joku mahdollisimman luomu ja helposti pois pestävä (tai hiuksiin jätettävä), eikä mitään supermarkettien halpismerkkiä. Pitkiä hiuksia kannattaa hoitaa hyvin, niin niistä tulee kauniit, vahvat ja kiiltävät :)

Tytöllä (nyt 7v) on hurjan paksut hiukset ja luonnostaan taipuisat - kuin hevosen harja. Paksummat ja enemmän hoitoa vaativat kuin 90% aikuisista suomalaisnaisista... Olen jo pitkän aikaa pessyt & hoitanut hänen hiuksiaan aikuisten aineilla, tosin sellaisilla jotka on tarkoitettu herkkäihoisille. Lasten " takkushampoot" on hänen hiusten kohdalla yhtä tyhjän kanssa, ja olen tullut siihen tulokseen, että tokkopa pulloissa edes paljon laimennua suihkusaippuaa kummempaa tököttiä onkaan kun on oikea takkupesä pesun jälkeen... Mutta kun joidenkin kavereiden lasten hentoja, liukkaita hiuksia olen katsonut, niin ne kai selviävät ihan millä tahansa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat