Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse en enää 25 vuoden jälkeen tee lapsia lisää.

T. 24v kahden lapsen äiti

Haukkukaa pois vaan ;-)

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija:

Lainaus:

naisen raskautua yli nelikymppisenäkin?

T. 35-v. ensimmäisen kerran äidiksi tullut jonka molemmat isoäidit saivat kuopuksensa (=vanhempani) 43-vuotiaina

Sain ensimmäisen lapseni 20 -vuotiaana (raskaaksi tulin jo 19 -vuotiaana) ja toisen 21 -vuotiaana.

Noh, kolmas syntyi kun olin 29 -vuotias ja nyt odotan neljättä, jonka syntymää ennen ehdin täyttää jo 32 -vuotta.

Minusta ei ole ollut kyllä minkäänlaisia eroa olla nuorena pienen lapsen äiti tai sitten nyt hieman vanhempana. Tietysti elämäntilanteet ovat olleet erilaisia, mutta oikeasti juuri sellaisia kuin kulloinkin on pitänytkin. Ja hyvin ollaan pärjätty ja oltu onnellisia. Kahden ensimmäisen lapsen jälkeen hankin itselleni neljän vuoden koulutuksen ja nyt olen vakivirassa.

On ihan sama missä järjestyksessä ja iässä mitäkin saavuttaa ja omistaa - tärkeintä on että saa sen kaiken aikanaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun sinä vanhenet vielä 10 vuotta,olet miehesi silmissä vanha akka. Hän taas on nuori mies ja valmis perustamaan uuden perheen. Hänhän voi omien sanojesi mukaan siittää lapsia vielä 70 vuotiaanakin, joten miksi hän katselisi sinua rupsahtanutta akkaa, joka ei voi edes tehdä enää lapsia, kun on niin vanha.

Sitten olet niitten lapsiesi kanssa yksin ja ihan viraton. Ei kannata esiä edes uutta miestä, koska jos se mies vaikka haluaisikin lapsia, niin sinähän olet jo liian vanha.

En muista vähään aikaan ainakaan nähneeni tällästä aihetta.

Lähden mukaan.

Kyllä sä ap olet vastuuton. Miksi sulla on lähes isäsi ikäinen mies? Onko kenties rikas? Odottelet jo perintöä?

oikeasti moni parikymppinen ajattelee edelleen nykypäivänäkin, ettei lastensaantia pitäisi jättää kolmikymppisten jälkeiselle ajalle. Ja onhan siinä biologisesti ajatellen vinha peränsäkin! Riskit sekä raskaudelle että synnytykselle kasvavat naisilla valtavasti erityisesti 35 vuoden jälkeen, se vaan on fakta. Silti kyse on vain todennäköisyyksistä, moni nelikymppinenkin nainen on saanut ihan terveitä lapsia ja jopa jaksanut lapsensa yövalvomiset vauva-aikana ja uudestaan teini-iässäkin kunnialla ;)

Itse en tietentahtoen siirtäisi lapsihaaveita yli kolmenkympin, mutta ymmärrän erilaisia elämäntilanteita. Ja tuurikin vaihtelee.

Sun miehesi voi vaikka viidentoista vuoden kuluttua viedä teidän pojalta tyttökaverin ja tehdä vielä pari lasta. Ja sitten 70-kymppisenä lähteä kolmannelle kierrokselle.

Sähän oot jo ensi vuonna liian vanha.

joka jää toiseksikin yöksi. Tärkeintähän on saada lapset mahdollisimman nuorena, eikä perustaa sellaista perhettä, missä on kummatkin vanhemmat ja rakkaus kukoistaa.

Ap vaikuttaa varsin kypsältä ihmiseltä äidiksi. Hienoa kun tekaisit lapset niin nuorena.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat